JIRA Service Desk - agent
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:+420 517 546 191
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Radek Havelka
- ID akce:4168394
Popis kurzu na míru JIRA Service Desk - agent
Atlassian JIRA Service Desk je silný nástroj pro podporu standardních procesů, reportů a zajištění řešení požadavků. Tento kurz je určen pro začátečníky nebo uživatele s menší znalostí systémů JIRA. Je zaměřen zejména na uživatele JIRA Service Desk aplikace, kteří pracují v zákaznické podpoře či poskytují pomocí tohoto systému podporu koncovým uživatelům a budou pracovat v roli Agenta. Je také vhodný pro manažery zákaznických center a center uživatelské podpory či uživatele, kteří ke své práci JIRA Service Desk potřebují a chtějí se naučit s informacemi pracovat detailněji. Úvod do JIRA Service Desk Prostředí zákazníka Pracovní plocha agenta Zákaznický požadavek z pohledu JIRA Spolupráce na řešení zákaznického požadavku Automatizace Vyhledávání a reporty Schvalování požadavku prostřednictvím portálu Customizace zákaznického portálu
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.