Praktická asertivita v jednání s klientem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    413772

Popis kurzu na míru Praktická asertivita v jednání s klientem

Komu je kurz určen:
obchodníci

Cíl a přínos:
Zlepšit reagování na neproduktivní styly komunikace. Natrénovat si reakce v konkrétních situacích - reakce na kritiku, odmítnutí požadavku, prosazení požadavku apod.

Obsah:
* Asertivní komunikace jako základ partnerství a jednání typu win/win v obchodním vztahu
* Jak asertivně přijímat kritiku a zvládat negativní postoje klienta
* Umění asertivně odmítnout nereálné požadavky klienta a možnosti kompromisního řešení
* Způsoby asertivního sebeprosazení v obchodním jednání
* Trénink asertivních formulací využitelných v procesu obchodního jednání