Praktická asertivita v jednání s klientem
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:413772
Popis kurzu na míru Praktická asertivita v jednání s klientem
Komu je kurz určen:
obchodníci
Cíl a přínos:
Zlepšit reagování na neproduktivní styly komunikace. Natrénovat si reakce v konkrétních situacích - reakce na kritiku, odmítnutí požadavku, prosazení požadavku apod.
Obsah:
* Asertivní komunikace jako základ partnerství a jednání typu win/win v obchodním vztahu
* Jak asertivně přijímat kritiku a zvládat negativní postoje klienta
* Umění asertivně odmítnout nereálné požadavky klienta a možnosti kompromisního řešení
* Způsoby asertivního sebeprosazení v obchodním jednání
* Trénink asertivních formulací využitelných v procesu obchodního jednání
obchodníci
Cíl a přínos:
Zlepšit reagování na neproduktivní styly komunikace. Natrénovat si reakce v konkrétních situacích - reakce na kritiku, odmítnutí požadavku, prosazení požadavku apod.
Obsah:
* Asertivní komunikace jako základ partnerství a jednání typu win/win v obchodním vztahu
* Jak asertivně přijímat kritiku a zvládat negativní postoje klienta
* Umění asertivně odmítnout nereálné požadavky klienta a možnosti kompromisního řešení
* Způsoby asertivního sebeprosazení v obchodním jednání
* Trénink asertivních formulací využitelných v procesu obchodního jednání