Recruitment
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:406244
Popis kurzu na míru Recruitment
Lidské zdroje jsou to nejcennější, co firma má. S takovým výrokem jste se jistě mnohokrát setkali a má už spíše charakter fráze. Tím ovšem nepřestal být pravdivý. Navíc lidské zdroje nejsou pouze to nejcennější, co firma má, je to také to nejdražší.
Hledání nových pracovníků je obtížná a nákladná záležitost. Neobsazené posty znamenají často ještě výraznější ztráty. Následky chybných rozhodnutí při hledání a získávání nových pracovníků mívají rovněž značné finanční dopady.
Manažeři se celého procesu zúčastňují stále častěji a ve větší míře. To je jistě v pořádku. I tam, kde je výběr pracovníků zejména úlohou personálního oddělení, zůstává na manažerovi, aby co nejpřesněji popsal, koho vlastně má personalista najít. Častější je situace, kde se personalista v různé míře procesu zúčastňuje, hlavní slovo při výběru však má příslušný manažer. A to i přesto, že na rozdíl od personalisty není manažer pro tuto činnost vybaven příslušnými znalostmi a dovednostmi.
Charakter kurzu:
2 denní interaktivní kurz s řešením případových studií a praktickým nácvikem
maximální počet účastníků: 8
cena zahrnuje: pozvánku, vlastní trénink, tištěné materiály a certifikát pro každého účastníka
Pro koho:
všichni, kdo se zúčastňují výběru a náboru nových pracovníků mimo svůj hlavní obor (manažeři všech linií)
Cíl:
* pochopit recruitment jako proces a zaměstnání jako vztah dvou stran
* pochopit jednotlivé fáze výběru pracovníků
* zvládnout přípravu a konkretizaci kritérií pro výběr pracovníků
* zvládnout přípravu a provedení přijímacího pohovoru
* seznámit se s činností předcházející vlastní pohovor a s činností navazující na výběrový proces
Osnova:
* Recruitment jako proces
* Jednotlivé etapy
* Určování kritérií pro výběr pracovníků = koho vlastně hledáme?
* Kde svého kandidáta najdu? (Hledání uvnitř firmy, u konkurence, na školách...)
* Jak svého kandidáta poznám?
* Předvýběr kandidátů (např. podle životopisů)
* Příprava pohovoru
* Vedení přijímacího pohovoru (vhodné otázky, místo, struktura)
* Vlastní výběr kandidátů (= zhodnocení pohovorů)
* Další možné postupy (doplňkové metody, testy, assessment centra)
* Práce po pohovorech
* Jak kandidáta přesvědčíme, aby nastoupil právě k nám?
* Zkušební období
Hledání nových pracovníků je obtížná a nákladná záležitost. Neobsazené posty znamenají často ještě výraznější ztráty. Následky chybných rozhodnutí při hledání a získávání nových pracovníků mívají rovněž značné finanční dopady.
Manažeři se celého procesu zúčastňují stále častěji a ve větší míře. To je jistě v pořádku. I tam, kde je výběr pracovníků zejména úlohou personálního oddělení, zůstává na manažerovi, aby co nejpřesněji popsal, koho vlastně má personalista najít. Častější je situace, kde se personalista v různé míře procesu zúčastňuje, hlavní slovo při výběru však má příslušný manažer. A to i přesto, že na rozdíl od personalisty není manažer pro tuto činnost vybaven příslušnými znalostmi a dovednostmi.
Charakter kurzu:
2 denní interaktivní kurz s řešením případových studií a praktickým nácvikem
maximální počet účastníků: 8
cena zahrnuje: pozvánku, vlastní trénink, tištěné materiály a certifikát pro každého účastníka
Pro koho:
všichni, kdo se zúčastňují výběru a náboru nových pracovníků mimo svůj hlavní obor (manažeři všech linií)
Cíl:
* pochopit recruitment jako proces a zaměstnání jako vztah dvou stran
* pochopit jednotlivé fáze výběru pracovníků
* zvládnout přípravu a konkretizaci kritérií pro výběr pracovníků
* zvládnout přípravu a provedení přijímacího pohovoru
* seznámit se s činností předcházející vlastní pohovor a s činností navazující na výběrový proces
Osnova:
* Recruitment jako proces
* Jednotlivé etapy
* Určování kritérií pro výběr pracovníků = koho vlastně hledáme?
* Kde svého kandidáta najdu? (Hledání uvnitř firmy, u konkurence, na školách...)
* Jak svého kandidáta poznám?
* Předvýběr kandidátů (např. podle životopisů)
* Příprava pohovoru
* Vedení přijímacího pohovoru (vhodné otázky, místo, struktura)
* Vlastní výběr kandidátů (= zhodnocení pohovorů)
* Další možné postupy (doplňkové metody, testy, assessment centra)
* Práce po pohovorech
* Jak kandidáta přesvědčíme, aby nastoupil právě k nám?
* Zkušební období