Práce s médii ve farmaceutickém průmyslu - Inzerce

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406240

Popis kurzu na míru Práce s médii ve farmaceutickém průmyslu - Inzerce

Inzerce ve farmaceutickém průmyslu podléhá řadě legislativních omezení a další omezení vycházejí z mezinárodního etického kodexu farmaceutických firem. To by jistě nemělo znamenat, že inzeráty na léky budou bezzubé, neschopné upoutat potenciálního zákazníka a předat základní prodejní sdělení.

Je pravda, že se tento zdánlivý rozpor nedaří vždy vyřešit. Skloubení se zbytkem marketingového mixu bývá právě ve farmaceutickém průmyslu nejasné. Reklamní agentury pak mívají s regulovaným trhem a specifickým, odborně zdatným konzumentem inzerce jen malé zkušenosti.

Z této spletité situace existuje jen jediná úspěšná cesta. Nezkušenost reklamních agentur musí nahradit o to pečlivější příprava a jasný záměr zadavatele. Jinak se může stát, že vysoké náklady spojené s reklamní kampaní se firmě nevrátí.

(Na tento trénink navazují kurzy PRŮZKUMY TRHU VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU, P.R. VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU A LAUNCH - PRELAUNCH PRODUKTU)

Charakter kurzu:

otevřený 2 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem, individuální koučování s účastí odborníků z reklamních medií

maximální počet účastníků: 10

cena zahrnuje: individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna

Pro koho:

manažeři přípravků, marketingové asistentky/asistenti, manažeři propagace, marketingoví manažeři

Cíl:

*
pochopení požadavků na účinnou inzerci
*
seznámení s legislativními omezeními pro inzerci ve farmaceutickém průmyslu a významu pro praxi
*
zvládnutí zásad výběru kvalitní agentury
*
osvojení zásad při výběru vhodných médií
*
rozdílný rozpočet u jednotlivých médií
*
zvládnutí zapojení inzerce do marketingového mixu a koordinace se zbytkem kampaně
*
seznámení se zásadami měření účinnosti inzerce a návratnosti investice


Osnova:

*
dobrý inzerát a špatný inzerát
*
globální branding, globální strategie a lokální agentury
*
"in-house" tvorba inzerce
*
výběr agentury (praktický nácvik)
*
brief inzertní kampaně (případová studie)
*
kde, kdy, kolik a za kolik inzerovat (případová studie)
*
inzerát jako součást firemní image
*
začlenění inzerce do marketingového mixu
*
jak se dá dopad inzerce změřit