Image

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406232

Popis kurzu na míru Image

Image se stává slovem s nepříliš dobrou pověstí. Přitom pověst firmy, její image, tedy vlastní tvář firmy, je jednou z nejcennějších deviz, kterou podnik má. Bez přehánění se image může stát tím nejlepším prodejcem. Hodnota image a její struktura jsou přitom těžko uchopitelné.

Image firmy zdaleka netvoří jen její název, logo, výrobky a reklamní kampaně. Tvář podniku formují a ovlivňují stovky zdánlivých drobností, počínaje oblečením a chováním prodejce a konče třeba volbou melodie pro zákazníka při přepojování telefonu.

(Na tento trénink navazují kurzy PRODEJNÍ ROZHOVOR A TYPY OSOBNOSTI, ÚČAST NA VELETRHU a PRODEJNÍ DOVEDNOSTI PRO POKROČILÉ)

Charakter kurzu:

jednodenní interaktivní kurz s praktickým nácvikem

doporučený počet účastníků: 8

cena zahrnuje: individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna

Pro koho:

všichni, kdo mohou ovlivňovat tvář firmy, každý pracovník firmy, který je v přímém či nepřímém kontaktu se zákazníky, vedoucí pracovníci a ředitelé firem, manažeři prodeje na všech úrovních, manažeři klíčových zákazníků (Key Account Managers), marketingoví manažeři, manažeři přípravků, pracovníci PA a PR oddělení a agentur

Cíl:

*
určení hodnoty image firmy pro prodej
*
pochopení významu image pro dlouhodobý rozvoj firmy
*
definice prvků tvořících tvář firmy
*
pochopení a přijetí vlastních možností k pozitivnímu ovlivnění image firmy
*
vztah image a reklamy


Osnova:

*
image je vším - vše je image
*
výrobek a image
*
reklama a image, vliv reklamy na jednotlivý výrobek na tvář celé firmy
*
prodej a image, využití image pro prodej a vliv obchodního zástupce na pověst firmy
*
naše osobní image a image firmy
*
manager a image
*
profesionální komunikace, korespondence a telefonování - součást image (praktický nácvik)
*
stolování aneb co nám doma nejspíš neřekli (praktický nácvik)
*
profesionální slušnost aneb srážka ve dveřích
*
měníme image - kdy, proč a jak
*
vzhled a image (ve spolupráci s vizážistkou)