MBA v kostce
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:400036
Popis kurzu na míru MBA v kostce
Popis:
Co to je MBA v kostce? První produkt firmy MBA Kontakt s.r.o. a v ČR dodnes unikátní několikadenní kurz "MBA v kostce" syntetizuje to podstatné a u nás použitelné ze studia MBA do 10 denního programu. Obsah kurzu připravili absolventi MBA po své praxi u zahraničních firem v ČR, SR a USA. Tento program vychází z koncepce studia M.B.A., tak, jak je vyučován na amerických obchodních školách. Kurz je navíc dostupnější než studium M.B.A. a to jak časově, tak finančně. Navíc je obsah upraven na podmínky firem působících v ČR.
Komu je kurz určen:
Typický účastník našich kurzů MBA v kostce je Top manažer, majitel firmy, jednatel nebo jiný vedoucí pracovník, případně kandidát na pozici manažera, který má zájem osvojit si znalosti a "nejlepší praxi", aby mohl efektivně vykonávat svou práci a uspět v náročném konkurenčním boji.
MBA v kostce u nás absolvovali lidé například z těchto firem: ABB Brno, AT computers, Gity, Hayes Lemmerz Alukola, Kappa People, Mora Aerospace Honeywell, Siemens Elektromotory Mohelnice, Visteon Autopal, Škoda Jaderné strojírenství, Walmark a mnoho dalších.
Cíle programu MBA v kostce:
1. Přispět ke zvýšení výkonnosti a snížení nákladů firmy racionalizací práce, využíváním moderních konceptů řízení firmy,
2. naučit manažerský tým hovořit stejnou řečí jednotlivých odborností a tím zlepšit vzájemné pochopení, spolupráci, a komunikaci,
3. srozumitelně vysvětlit a prohloubit klíčové manažerské znalosti bez ohledu na odbornost účastníků,
4. představit nejnovější metody a zkušenosti moderního managementu - naši lektoři a poradci se s Vámi podělí o své zkušenosti z poradenských projektů, které realizujeme ve firmách našich klientů - jak úspěšně stanovit a implementovat strategii, jaké používat marketingové nástroje, jak snižovat náklady, jak zvyšovat produktivitu,
5. vést účastníky k využití nových znalostí a dovedností - účastníci jsou vedeni k uplatnění získaných znalostí do své praxe,
6. získání zkušeností z praxe - účastníci mohou získat informace, jak se řeší manažerské problémy v jiných firmách. A to od našich lektorů - manažerů.
Vstupní znalosti posluchačů (naše doporučení):
* Absolvent VŠ (není podmínkou).
* Znalost firemního prostředí.
Obsah:
Strategie - jak dosáhnout firemních cílů, analýzy, tvorby strategie, nástroje implementace strategie, balanced scorecard, benchmarking, vnější analýza - prostředí, odvětví, trhu a zákazníků, konkurence, vnitřní analýza - finanční, výkonnosti managementu a zaměstnanců, kultura firmy, silné a slabé stránky, tvorba strategie - poslání, vytvoření.
Marketing - marketingový přístup, průzkum a analýza trhu, STP Marketing, marketingové strategie, marketingový mix- 7 P, životní cyklus produktu, cenové strategie, marketingový informační systém - MIS, marketingový plán a plánování, možnosti organizace marketingového oddělení v podniku.
Finance - fin. systém, účetní výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztrát, výkaz o pohybu hotovosti, poměrová analýza, řízení hotovosti, účetní zisk versus hotovost, řízení pracovního kapitálu, základní koncepty nákladů, měření nákladů, řízení nákladů, časová hodnota peněz, rozpočty, kapitálový rozpočet - vyhodnocování investičních projektů; oceňování firmy.
Řízení lidských zdrojů - organizační struktura, manažerský styl, kultura firmy, řízení změn, tým a týmová práce, komunikace, delegování pravomoci a zodpovědnosti, odměňování, motivace, nábor, výběr a hodnocení pracovníků, vedení porad, prezentace.
Právo - Pracovní právo+ Obchodní právo
Pracovní právo - směrnice EU, práva, povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance, mzdy, konkurenční doložka, pokuty, odchodné, odstupné, pracovní řád, vznik, změny, skončení pracovního poměru, pracovní doba, přesčasy, dovolená, ženy, mladiství, spory, škody.
Obchodní právo - právní systém a povědomí, občanský a obchodní zákoník, obchodní vztahy, jednání za společnost, uzavření, neplatnost, odstoupení od smlouvy, zajištění závazků, ručení a zástavní právo, pokuta, uznání dluhu, použití směnek v praxi, konkurz a vyrovnání.
Navazující akce:
MBA v kostce 2 (jen pro absolventy MBA v kostce)
Zkušenosti našich absolventů:
Velmi dobře vybraná témata, která managerům z různých úseků, dají ucelený pohled na fungující firmy, dobrá pomůcka pro každodenní činnost. Celkově kvalitní kurz. Kvalitní, úroveň lektorů velmi dobrá. Výborný. Velmi dobře organizován, dostatečný rozsah informací, již nyní jsem některé v průběhu praxe využil, doporučil bych kurz dalším účastníkům. Nejlepší byla "Strategie" a "Právo". Spousta využitelných informací pro praxi, doporučuji ostatním, jedno z nejlepších školení, které jsem absolvoval. Rozhodně přínosné. Na vysoké úrovni. Co bylo slíbeno, to bylo dodrženo. Přijatelný a výstižný rozsah.
Co to je MBA v kostce? První produkt firmy MBA Kontakt s.r.o. a v ČR dodnes unikátní několikadenní kurz "MBA v kostce" syntetizuje to podstatné a u nás použitelné ze studia MBA do 10 denního programu. Obsah kurzu připravili absolventi MBA po své praxi u zahraničních firem v ČR, SR a USA. Tento program vychází z koncepce studia M.B.A., tak, jak je vyučován na amerických obchodních školách. Kurz je navíc dostupnější než studium M.B.A. a to jak časově, tak finančně. Navíc je obsah upraven na podmínky firem působících v ČR.
Komu je kurz určen:
Typický účastník našich kurzů MBA v kostce je Top manažer, majitel firmy, jednatel nebo jiný vedoucí pracovník, případně kandidát na pozici manažera, který má zájem osvojit si znalosti a "nejlepší praxi", aby mohl efektivně vykonávat svou práci a uspět v náročném konkurenčním boji.
MBA v kostce u nás absolvovali lidé například z těchto firem: ABB Brno, AT computers, Gity, Hayes Lemmerz Alukola, Kappa People, Mora Aerospace Honeywell, Siemens Elektromotory Mohelnice, Visteon Autopal, Škoda Jaderné strojírenství, Walmark a mnoho dalších.
Cíle programu MBA v kostce:
1. Přispět ke zvýšení výkonnosti a snížení nákladů firmy racionalizací práce, využíváním moderních konceptů řízení firmy,
2. naučit manažerský tým hovořit stejnou řečí jednotlivých odborností a tím zlepšit vzájemné pochopení, spolupráci, a komunikaci,
3. srozumitelně vysvětlit a prohloubit klíčové manažerské znalosti bez ohledu na odbornost účastníků,
4. představit nejnovější metody a zkušenosti moderního managementu - naši lektoři a poradci se s Vámi podělí o své zkušenosti z poradenských projektů, které realizujeme ve firmách našich klientů - jak úspěšně stanovit a implementovat strategii, jaké používat marketingové nástroje, jak snižovat náklady, jak zvyšovat produktivitu,
5. vést účastníky k využití nových znalostí a dovedností - účastníci jsou vedeni k uplatnění získaných znalostí do své praxe,
6. získání zkušeností z praxe - účastníci mohou získat informace, jak se řeší manažerské problémy v jiných firmách. A to od našich lektorů - manažerů.
Vstupní znalosti posluchačů (naše doporučení):
* Absolvent VŠ (není podmínkou).
* Znalost firemního prostředí.
Obsah:
Strategie - jak dosáhnout firemních cílů, analýzy, tvorby strategie, nástroje implementace strategie, balanced scorecard, benchmarking, vnější analýza - prostředí, odvětví, trhu a zákazníků, konkurence, vnitřní analýza - finanční, výkonnosti managementu a zaměstnanců, kultura firmy, silné a slabé stránky, tvorba strategie - poslání, vytvoření.
Marketing - marketingový přístup, průzkum a analýza trhu, STP Marketing, marketingové strategie, marketingový mix- 7 P, životní cyklus produktu, cenové strategie, marketingový informační systém - MIS, marketingový plán a plánování, možnosti organizace marketingového oddělení v podniku.
Finance - fin. systém, účetní výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztrát, výkaz o pohybu hotovosti, poměrová analýza, řízení hotovosti, účetní zisk versus hotovost, řízení pracovního kapitálu, základní koncepty nákladů, měření nákladů, řízení nákladů, časová hodnota peněz, rozpočty, kapitálový rozpočet - vyhodnocování investičních projektů; oceňování firmy.
Řízení lidských zdrojů - organizační struktura, manažerský styl, kultura firmy, řízení změn, tým a týmová práce, komunikace, delegování pravomoci a zodpovědnosti, odměňování, motivace, nábor, výběr a hodnocení pracovníků, vedení porad, prezentace.
Právo - Pracovní právo+ Obchodní právo
Pracovní právo - směrnice EU, práva, povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance, mzdy, konkurenční doložka, pokuty, odchodné, odstupné, pracovní řád, vznik, změny, skončení pracovního poměru, pracovní doba, přesčasy, dovolená, ženy, mladiství, spory, škody.
Obchodní právo - právní systém a povědomí, občanský a obchodní zákoník, obchodní vztahy, jednání za společnost, uzavření, neplatnost, odstoupení od smlouvy, zajištění závazků, ručení a zástavní právo, pokuta, uznání dluhu, použití směnek v praxi, konkurz a vyrovnání.
Navazující akce:
MBA v kostce 2 (jen pro absolventy MBA v kostce)
Zkušenosti našich absolventů:
Velmi dobře vybraná témata, která managerům z různých úseků, dají ucelený pohled na fungující firmy, dobrá pomůcka pro každodenní činnost. Celkově kvalitní kurz. Kvalitní, úroveň lektorů velmi dobrá. Výborný. Velmi dobře organizován, dostatečný rozsah informací, již nyní jsem některé v průběhu praxe využil, doporučil bych kurz dalším účastníkům. Nejlepší byla "Strategie" a "Právo". Spousta využitelných informací pro praxi, doporučuji ostatním, jedno z nejlepších školení, které jsem absolvoval. Rozhodně přínosné. Na vysoké úrovni. Co bylo slíbeno, to bylo dodrženo. Přijatelný a výstižný rozsah.