KNO Česko - Tréninky PODPORY PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:395489
Popis kurzu na míru KNO Česko - Tréninky PODPORY PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Při koncepční práci zaměřené na zvýšení produktivity práce může být trénink jedním z dílčích kroků. Při sestavování tréninkových programů vycházíme z analýzy tréninkových a rozvojových potřeb, kterou jste si buď provedli sami nebo vám s ní můžeme pomoci. Tento postup vám zajišťuje, že finální podoba obsahu i formy tréninku bude přesně odpovídat potřebám vašich zaměstnanců.
Uvádíme příklady dvoudenních tréninkových modulů na
PODPORU PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
- Vedení prodejního týmu
- Management prodeje
- Komunikace v profesionálním prodeji, komunikačně – prodejní standardy
- Základní principy úspěšného prodeje
- Psychologie prodeje – typologie zákazníka
- Konzultativní techniky prodeje, zvládání námitek zákazníka
- Zjišťování potřeb a prezentace produktů
- Osobní komunikace se zákazníkem a základy asertivity
- Vedení obchodních jednání a dosahování dohody s různými typy lidí
- Vyjednávání s obchodními partnery
- Vyjednávání pro nákupčí
- Zvládání obtížných a konfliktních situací při jednání se zákazníkem
- Normy služeb zákazníkům
- Cena a jak ji prezentovat
- Telefonické dovednosti
- Zásady prodeje po telefonu
- Telemarketing
- Prodejní dovednosti pro prodejce a servisní techniky - automobilový průmysl
- Prezentace na výstavách a veletrzích