Telefonní vychytávky pro pracovníky call center
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Komunikační a prezentační dovednosti Kurzy na míru Obchodní dovednosti -
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:+420777953489
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Dana Kodešová
- ID akce:3923573
Popis kurzu na míru Telefonní vychytávky pro pracovníky call center
Kurz lze realizovat prezenční či online formou.
- Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog
- Jak nepůsobit jako robot s připravenými a nacvičenými frázemi.
- Jak dát najevo naslouchání a zájem a projevit empatii a přitom příliš neprodlužovat telefonát. Práce s emocemi zákazníka
- Slovo jako zbraň. Jsou slova a fráze, díky kterým působím více sebevědomě, jistě, přesvědčivě a naopak. Je dobré je znát a umět s nimi správně pracovat
- Kreativní argumentace na námitky. Jak má vypadat námitkovník, jako účinná pomůcka k argumentaci.
- Kdy netlačit a kdy zatlačit aneb jak číst signály zákazníka.
- Call script je mrtev, ať žije promyšlená struktura!
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.