DESIGN OBCHODNÍ SCHŮZKY - business / obchodní etiketa v praxi
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- E-mail:
- Web:
- ID akce:3708806
Lektor
- Popis
Daniel Šmíd
Jsem lektor moderní etikety, firemní kultury, korektního chování a kultivovaného projevu a autor knihy o chování. Podporuji ve firmách nastavení souladu osobního stylu s firemní image. Pořádám semináře, workshopy a přednášky v Čechách, na Slovensku a v Rakousku. Mými klienty jsou obchodní, servisní a poradenské firmy, pojišťovny a banky, konzultační společnosti a také výrobní firmy. Menší firmy i korporace.
Popis kurzu na míru DESIGN OBCHODNÍ SCHŮZKY - business / obchodní etiketa v praxi
- Zdraví první zákazník nebo dodavatel?
- Kdo platí na obchodním obědě?
- Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?
- Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena?
Provedu účastníky běžnými situacemi v kancelářích, při jednáních, zasedáních a obchodních obědech s vzácnými hosty. Úcta, respekt, empatie a takt ke všem zákazníkům. Představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárna, firemní akce a desítky dalších témat moderní obchodní etikety.
Včetně korektní a přehledné elektronické korespondence, jak psát správně obchodní
e-mail a vést (třeba i nepříjemný) telefonát.
S účastníky detailně probereme tato témata:
- Proč funkce ředitele žádného gentlemana ještě nezabila?
- Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
- Představení sebe a společnosti v několika vteřinách.
- Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
- Obchodní protokol a design schůzky. Vizitky a spol.
- Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
- Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
- Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
- Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
- Úskalí konferencí a obchodních zahraničních misí.