DESIGN OBCHODNÍ SCHŮZKY - business / obchodní etiketa v praxi
-  
Kurz na míru
 -  Dodavatel:
 Kontakty
-  E-mail:
 -  Web:
 -  ID akce:3708806
 
Lektor
-  Popis
  Daniel Šmíd 
Jsem lektor moderní etikety, firemní kultury, korektního chování a kultivovaného projevu a autor knihy o chování. Podporuji ve firmách nastavení souladu osobního stylu s firemní image. Pořádám semináře, workshopy a přednášky v Čechách, na Slovensku a v Rakousku. Mými klienty jsou obchodní, servisní a poradenské firmy, pojišťovny a banky, konzultační společnosti a také výrobní firmy. Menší firmy i korporace.
 
Popis kurzu na míru DESIGN OBCHODNÍ SCHŮZKY - business / obchodní etiketa v praxi
- Zdraví první zákazník nebo dodavatel?
 - Kdo platí na obchodním obědě?
 - Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?
 - Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena?
 
Provedu účastníky běžnými situacemi v kancelářích, při jednáních, zasedáních a obchodních obědech s vzácnými hosty. Úcta, respekt, empatie a takt ke všem zákazníkům. Představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárna, firemní akce a desítky dalších témat moderní obchodní etikety.
Včetně korektní a přehledné elektronické korespondence, jak psát správně obchodní
e-mail a vést (třeba i nepříjemný) telefonát.
S účastníky detailně probereme tato témata:
- Proč funkce ředitele žádného gentlemana ještě nezabila?
 - Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
 - Představení sebe a společnosti v několika vteřinách.
 - Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
 - Obchodní protokol a design schůzky. Vizitky a spol.
 - Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
 - Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
 - Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
 - Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
 - Úskalí konferencí a obchodních zahraničních misí.
 
 
 