OBCHODNÍ ROZHOVOR - jak začít a jak si říct o objednávku
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- E-mail:
- Web:
- ID akce:3708797
Lektor
- Popis
Daniel Šmíd
Jsem lektor moderní etikety, firemní kultury, korektního chování a kultivovaného projevu a autor knihy o chování. Podporuji ve firmách nastavení souladu osobního stylu s firemní image. Pořádám semináře, workshopy a přednášky v Čechách, na Slovensku a v Rakousku. Mými klienty jsou obchodní, servisní a poradenské firmy, pojišťovny a banky, konzultační společnosti a také výrobní firmy. Menší firmy i korporace.
Popis kurzu na míru OBCHODNÍ ROZHOVOR - jak začít a jak si říct o objednávku
Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější. Nemusíte se už dále cítit ostýchaví, stydliví a nejistí sami sebou. A z firemních akcí odejít domů s prázdnou.
Dostanete spoustu námětů, inspiraci, prospěšné nápady a vlastní odzkoušené rady, které vám pomohou vytvořit si váš vlastní jedinečný smysl pro důvtip, osobní styl a sebejistotu.
Naučte se:
- jak nebýt sběračem vizitek, ale tvůrcem obchodních přátelství
- jak učinit první krok a jít přímo k tomu, kdo vás zajímá
- jak převzít iniciativu, klást správné otázky a jak hovor ukončit
- jak si říct o objednávku, radu, pomoc nebo zaplacení faktury
Tato témata společně prodiskutujeme:
- Jak být vnímavý, používat řeč těla a rozumět jí.
- Náměty, jak přirozeně začít konverzovat bez strachu.
- Konec ostýchavosti. Péče o osobní marketing a vlastní brand.
- Jak udržet konverzaci v klidném proudu, nedrmolit a nebleptat.
- Jak odejít – přirozené uzavření rozhovoru nebo změna tématu.
- Co dál? Návrhy pro lepší konverzaci, odhalení informací.
- Zapamatování jmen? Návody a jednoduché techniky.
- Jak posunout obchodní konverzaci na brilantní úroveň?
- Překonávání komunikačních omylů, jak rozpoznat manipulaci.
- Jak udržet přátele, jak vyjadřovat zájem a jak si říct o objednávku.