ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE

Popis kurzu na míru ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE

Cíle

  • posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem
  • zdokonalit se v přesném, věcném a zákazníkem pozitivně přijímaném způsobu verbální neverbální komunikace
  • rozvinout schopnost aktivně naslouchat a porozumět potřebám a očekáváním zákazníka
  • naučit se číst neverbální projevy zákazníka a získávat z nich zpětnou vazbu pro další postup v obchodním jednání

 

Kurz je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.

 

Obsah

Zákaznická orientace

Dvě úrovně služby zákazníkům

Komunikace

Verbální komunikace

Neverbální komunikace

Aktivní naslouchání

 

Charakteristika a forma kurzu

„Zákaznicky orientovaná komunikace" je dvoudenní, interaktivní a výcvikové školení.

 

Pracovní metody

  • krátké přednášky
  • moderovaná diskuze
  • práce ve skupinách
  • modelové scénky
  • videotrénink
  • licenční výukové filmy doplňují a podporují okruhy daných témat


Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je tři a osm ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.