Marketingové komunikace
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:3615091
Popis kurzu na míru Marketingové komunikace
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní pojmy marketingové komunikace a rozpoznat jejich implementaci na mezinárodních trzích v rámci jejich specifik, základy mediálního plánování a seznámit účastníky se současnými trendy v marketingových komunikacích.
Obsah kurzu
-
Teorie marketingových komunikací, historický exkurz a souvislosti. Dělení a specifikace marketingových komunikací a jejich synergický efekt v 21. pro potřeby trhu českého a EU
-
Marketingový mix, trh a jeho analýza, metody analýzy marketingového prostředí, sběr dostupných dat a jejich hodnocení
-
Strategický marketingový proces: plánování, řízení, realizace, kontrola a hodnocení (STEP, SWOT, PORTER v konkrétních případech firmy), novodobé trendy a vnímání marketingových komunikací
Délka kurzu
16 hodin
Organizace výuky
2 × 8 vyučovacích hodin nebo
4 x 4 vyučovací hodiny
Lektorský tým
Prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Ing. Mgr. Petra Jandourková