Terénní pracovník přicházející do styku s problematickými zákazníky (zaměstnanci vodárny, plynárny, poskytovatelé elektrické energie ...) - speciální rozvojový a tréninkový program
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:348471
Popis kurzu na míru Terénní pracovník přicházející do styku s problematickými zákazníky (zaměstnanci vodárny, plynárny, poskytovatelé elektrické energie ...) - speciální rozvojový a tréninkový program
Pro koho je trénink určen?
Program je určen zaměstnancům, jejichž pracovní náplň zahrnuje návštěvy u zákazníků a vyřizování jednoduchých i problematických záležitostí. Může se jednat například o odečty měřičů, urgence a ověřování plateb, odpojování energií, opravy zařízení v soukromých prostorách a mnoho dalších situací, kdy narušujeme soukromí a nemůžeme vždy očekávat vstřícný postoj.
Co budou účastníci umět dělat po tréninku jinak a lépe?
Po absolvování tohoto programu budou účastníci seznámeni všemi technikami, které mohou vést k bezproblémové komunikaci a úspěšnému vyjednávání nebo řešení problémových situací a budou schopni plnit svěřené úkoly při zachování klidu a spokojenosti klienta. Zároveň si budou vědět rady i v případě jeho neoprávněné i oprávněné nespokojenosti či agresivity.
Hlavní výstupy
- schopnost udržování a rozvoje dobrých vztahů i s problematickými zákazníky
- umění identifikovat a předcházet konfliktům
- když už konflikt nastane, tak ho umět řešit ke spokojenosti zákazníka při dosažení vytyčených cílů
- minimalizace stížností na terénní pracovníky
Detaily o programu viz. www.profitraining.cz
.