Obchodní dovednosti
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:+420 777 278 606
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Ing. Miroslav Krček
- ID akce:3116249
Popis kurzu na míru Obchodní dovednosti
Hlavní myšlenka
Úspěšnost prodeje stojí na efektivním předávání „správných“ informací, „správným“ lidem, ve „správný“ čas. Potřebujeme dostat k zákazníkovi naše produkty, nabídky, informace. Dnes už není umění vyrobit, dnes je umění prodat. A obchodní jednání není snůškou šťastných náhod, ale proces, který má svá pravidla.
V kurzu postupně objasníme jaké zákonitosti, způsoby a možnosti dělají obchodní jednání efektivní. Obchod totiž nedělají firmy, obchod dělají lidé. A komunikační schopnost prodejce je klíčová, s ní stojí nebo padá úspěšnost prodeje.
Cíle
Sebepoznání:
- seznámit se důležitými zákonitostmi mysli, naučit se je využívat
- umět rozpoznat, kdy lidé hrají hry, kdy si nasazují osobní a profesní masky
- ujasnit si, které vlastnosti jsou nejdůležitější pro kultivaci vztahů
- nalézt genetické predispozice silných stránek u každého účastníka a aplikovat je na získané znalosti a dovednosti
- poznat možnosti jednotlivých komunikačních kanálů a naučit se je využívat
Komunikace:
- odvodit důležitost prvního dojmu, naučit se pozitivně zapůsobit, naučit se zvrátit negativní první dojem
- objasnit rozdíly v komunikaci mezi muži a ženami
- zmapovat procesy naslouchání a pochopení a naučit se je využívat
- pochopit důležitost zpětné vazby, naučit se získávat ji od zákazníků a efektivně s ní pracovat
- naučit se jak a čím se můžeme „naladit na klienta“
- pochopit důležitost kladení otázek a naučit se správně je pokládat
- pojmenovat nejčastější chyby při jednání a naučit se jim předcházet
- naučit se rozpoznávat a vyhodnocovat řeč těla a neverbálních signálů
- naučit se zvládat stres a nervozitu
- poznat zákonitosti stavby dialogu
- naučit se, jak zjistit opravdové potřeby klienta
- naučit se identifikovat signály o tom, že klient nemluví pravdu
Příprava a vedení obchodního jednání
- pochopit, že námitka znamená zájem
- naučit se přemýšlet ve vyšších kontextech - prodávat nejen své produkty, ale i celé produktové spektrum a celou firmu
- umět snížit váhu nepříjemných argumentů a námitek druhé strany
- dovědět se, jak postupovat k cíli, čelíme-li neshodám
- umět odkrýt speciální postupy přesvědčování na hranici etiky a využít jich
- naučit se zjišťovat skutečné zájmy klienta a umět adekvátně reagovat na jeho chování
- naučit se rozeznávat jednotlivé typy klientů, jejich projevy, potřeby a získat návody, jak s nimi pracovat
- naučit se, jak a čím při jednání zaujmout, jak získat a udržet pozornost, co prohlubuje a naopak, co likviduje důvěru
- naučit se zjišťovat skutečné zájmy klienta a umět adekvátně reagovat na jeho chování
- poznat, jaké činnosti způsobují dlouhodobou úspěšnost při prodeji
- pochopit principy motivace poptávky a principy nákupního rozhodování
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.