ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Komunikační a prezentační dovednosti Kurzy na míru Obchodní dovednosti Personalistika a osobnostní rozvoj -
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:731 450 497
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Jiří Prochovník, provozní manažer
- ID akce:2828504
Popis kurzu na míru ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ
Cílem tréninku je uvědomit si, co všechno zahrnuje kvalitní služba klientovi a jak do ní zapadají reklamace, naučit se efektivně a profesionálně zvládat komunikačně náročné situace tak, aby zůstaly zachované dobré vztahy.
5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:
- Vést emočně náročný rozhovor s klientem (reklamace, stížnosti, neoprávněné požadavky, atd.).
- Používat techniky zvládání emocí (změkčovadla, aktivní naslouchání, souhlas, základní stanovisko) pro dosažení dohody.
- Pracovat s vlastními emocemi tak, aby neztěžovaly danou situaci.
- Používat principy profesionální komunikace v napjatých situacích.
- Vnímat reklamaci jako příležitost pro zvýšení zákaznické spokojenosti.
Metodika:
Kombinace výukových videí, interaktivního výkladu a sebepoznávacího dotazníku vybaví účastníky vědomostmi a pomůže jim uvědomit si svoje silné i slabší stránky při vedení náročných rozhovorů. Formou řešení kauzistik a hraní rolí účastníci mohou hledat nové strategie a vyzkoušet nové postupy v bezpečném prostředí tréninkové skupiny.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.