Vztah servisního technika k zákazníkovi

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    24837

Popis kurzu na míru Vztah servisního technika k zákazníkovi

Servisní technik jako reprezentantem firmy, z jehož jednání si dělá zákazník obraz o vaší firmě. Tento kurz pomáhá zlepšit práci servisního technika u zákazníka po obchodní a komunikační stránce, zlepšit jeho image a vystupování, a tím zlepšit reprezentaci firmy s cílem získat a udržet si spokojeného zákazníka i při servisním zásahu. Kurz vedený tréninkovou metodou s použitím výukového videofilmu.