Call training
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:24235
Popis kurzu na míru Call training
Jsme specializovaná divize vzdělávání předního komunikačního centra v ČR. Nabízíme programy a tréninky, které umožní Vaši specializaci v oblasti hlasové komunikace.
Naši lektoři, bez výjimky, mají bohatou zkušenost s telemarketingem a s praktickým tréninkem operátorů. Rozumí problematice telemarketingu nejen v teorii, ale i v praktických oblastech a problémech. Od vzniku našeho callcentra jsme proškolili více jak 2000 operátorů. Nabízíme Vám nadnárodní standard vzdělávání.
Semináře se z pravidla konají ve studiu komunikačního centra TeliaCall, kde je možné využít veškeré vybavení provozu callcentra. Dle dohody s klientem je možné využít i jeho vlastních či jiných tréninkových prostor.
Naši klienti mají možnost vidět profesionály přímo v akci formou příposlechů a trénovat v skutečném callcentru s veškerým technickým vybavením. Výcvik operátorů není teoretický, ale je provázaný s realitou operátorů a callcentra.
Cílem vzdělávacích programů TeliaCall Training je zkvalitnění obchodního vztahu mezi Vámi a Vašimi klienty, což znamená
* zvýšení standardu telefonické komunikace s klientem
* zvýšení Vašich prodejů
* posílení věrnostního vztahu zákazníků vůči Vaší firmě
Naši lektoři, bez výjimky, mají bohatou zkušenost s telemarketingem a s praktickým tréninkem operátorů. Rozumí problematice telemarketingu nejen v teorii, ale i v praktických oblastech a problémech. Od vzniku našeho callcentra jsme proškolili více jak 2000 operátorů. Nabízíme Vám nadnárodní standard vzdělávání.
Semináře se z pravidla konají ve studiu komunikačního centra TeliaCall, kde je možné využít veškeré vybavení provozu callcentra. Dle dohody s klientem je možné využít i jeho vlastních či jiných tréninkových prostor.
Naši klienti mají možnost vidět profesionály přímo v akci formou příposlechů a trénovat v skutečném callcentru s veškerým technickým vybavením. Výcvik operátorů není teoretický, ale je provázaný s realitou operátorů a callcentra.
Cílem vzdělávacích programů TeliaCall Training je zkvalitnění obchodního vztahu mezi Vámi a Vašimi klienty, což znamená
* zvýšení standardu telefonické komunikace s klientem
* zvýšení Vašich prodejů
* posílení věrnostního vztahu zákazníků vůči Vaší firmě