Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Komunikační a prezentační dovednosti -
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:+420 602 332 800
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Ing. Robert Němeček
- ID akce:2391293
Popis kurzu na míru Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve firmě, tak samozřejmě i o komunikaci s vašimi zákazníky. Často potřebujeme říct svůj názor, dohodnout se nebo prostě jen říci ne. Co tedy udělat pro svůj pozitivní přístup k ostatním? Jak zvládnout asertivitu jako svůj životní styl? Co vše vám asertivní přístup může přinést?
Obsah:
- Co je asertivita a její pozitivní chápání?
- Proč a kdy jednat asertivně
- Asertivní přístup v komunikaci
- Shostromovo dělení manipulátorů
- Asertivita neslouží k manipulaci
- Kroky k asertivní reakci
- Asertivita jako životní styl
- Klíčové asertivní techniky
- Jak vidím sebe a přistupuji k ostatním?
- Slušné a zdravé sebeprosazování
- Praktický nácvik a modelové situace
Rozsah: 1-2 dny (dle rozsahu praktických cvičení)
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.