Komunikační dovednosti po telefonu aneb jak zvládnout rozhovor se zákazníkem
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Komunikační a prezentační dovednosti -
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:+420 602 332 800
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Ing. Robert Němeček
- ID akce:2391282
Popis kurzu na míru Komunikační dovednosti po telefonu aneb jak zvládnout rozhovor se zákazníkem
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní činnosti. Oslovování zákazníků a řešení jejich požadavků přes telefon je podstatou většiny obchodních aktivit. Jak tedy co nejlépe zvládnout komunikaci po telefonu?
Obsah:
- Výhody a nevýhody telefonního rozhovoru
- Formy telefonických hovorů
- Komunikace po telefonu a její specifika
- Rozdíl mezi příchozím a odchozím hovorem
- Profesionální přístup k telefonování
- Struktura telefonického rozhovoru
- Interní a externí zákazníci
- Jak co nejlépe vést rozhovor se zákazníkem?
- Procvičování
Rozsah: 1 den
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.