Obchodní dovednosti
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:2318845
Popis kurzu na míru Obchodní dovednosti
Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou tvořeny vždy na zakázku zadavatele, obvykle na základě analýzy vzdělávacích potřeb a v návaznosti na systém kompetencí tak, aby s rozumným vynaložením časových a finančních zdrojů přinesly co nejvyšší efekt, který se projeví ve výkonu organizace jako celku.
Využívají aktivních metod výuky v kontextu reálií zadavatele. Programy pro jednotlivé cílové skupiny jsou obvykle tvořeny z tématických bloků. Rozsah jednotlivých témat, jejich vzájemné vazby a propojení jsou vždy určovány konkrétní potřebou zadavatele. Naší specialitou je propojení výcviku s periodickým vyhodnocováním a cíleným osobním rozvojem (koučováním) tak aby program přinesl skutečný efekt na výkon.
Tématické okruhy
- Co dělá prodej úspěšným? (osobnost, obchodní vztah, prodejní cyklus, značka)
- Příprava obchodního jednání a vedení dokumentace o zákazníkovi
- Efektivní prodejní komunikace
- Struktura obchodního jednání a nácvik obchodního rozhovoru
- Zjišťování potřeb zákazníka, kladení otázek, cílená nabídka
- Techniky úspěšného uzavírání smluv, cenová argumentace
- Jak změnit odmítavý postoj
- Skryté motivy zákazníka, výhrady, obavy, práce s emocemi
- Dovednosti vyjednávání a aktivního naslouchání
- Jak přivést nerozhodného klienta k rozhodnutí
- Doplňkový prodej (cross-selling)
- Reklamace jako příležitost ke zdokonalení
- Individuální přístup k zákazníkovi, obtížný zákazník
- Specifické vyjednávací taktiky a strategie přístupu u různých segmentů zákazníků