Plánování a provádění marketingových kampaní pomocí SAS Customer Intelligence Studio 6.2
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:2278466
Popis kurzu na míru Plánování a provádění marketingových kampaní pomocí SAS Customer Intelligence Studio 6.2
Tento kurz je určen uživatelům, kteří chtějí používat aplikaci SAS Customer Intelligence Studio pro vytváření a realizaci marketingových kampaní a komunikací. Naučíte se vytvářet kampaně, pracovat s diagramy za účelem výběru skupiny pro oslovení a definovat komunikace v rámci kampaně. Dále uvidíte jak vytvořit a upravit časové plány kampaní a komunikací, jak změnit stav kampaně a jak realizovat kampaň a naplánovanou komunikaci. Nacvičíte, jak exportovat data do souboru nebo tabulky a jak pomocí statistické analýzy vylepšit výběr zákazníků k oslovení.
Pro účast v kurzu není nutná předchozí znalost SAS, u účastníků se předpokládá znalost práce s MS Windows a základní přehled o problematice marketingových kampaní.
Přínos pro účastníka
Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:
- ovládat všechny součásti aplikace SAS Customer Intelligence Studio
- definovat cílové skupiny a podskupiny pro marketingovou kampaň
- naplánovat a uskutečňovat kampaně
- kontrolovat výběr pomocí reportů
- řídit a monitorovat kampaně
Obsah kurzu
Úvod
- SAS Marketing Automation - přehled
Vytváření a uskutečňování základních kampaní
- zakládání kampaní
- definování cílové skupiny
- specifikace způsobu komunikace
- vytvoření dopočítaných proměnných
Řízení a vyhodnocení kampaní
- výběr komunikačního kanálu
- přiřazení nabídky
- časové plánování a uskutečňování kampaní
- monitoring ohlasů
Defininování a porovnání skupin
- vytváření podskupin pomocí Split Node
- testování alternativních nabídek
- preference
Práce s tématy (subjects)
- úvod do témat
- vztah data-téma
Reporty a vlastní úlohy
- tvorba dokumentů
- tvorba reportů ve Visual Analytics i jinak
- provázání reportů
- řešení vlastních úloh