MEDIA TRAINING A PR - JAK KOMUNIKOVAT S NOVINÁŘI, VYSTUPOVAT V MÉDIÍCH A ZVLÁDAT KRIZOVOU KOMUNIKACI
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:603422003
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:PhDr. Alena Horáková
- ID akce:220804
Popis kurzu na míru MEDIA TRAINING A PR - JAK KOMUNIKOVAT S NOVINÁŘI, VYSTUPOVAT V MÉDIÍCH A ZVLÁDAT KRIZOVOU KOMUNIKACI
Trénink mediální a krizové komunikace a Public Relations je určen nejen tiskovým mluvčím, ale i PR manažerům, komunikačním specialistům a majitelům firem, kteří potřebují zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností, umět vystupovat v médiích, informovat novináře a zvládat krizovou komunikaci.
Program na míru konkrétním potřebám firmy nebo jednotlivce, firemní i individuální programy a tréninky, možnost účasti v otevřených kurzech s dalšími mluvčími, individuální poradenství, konzultace, příprava na konkrétní vystoupení po stránce obsahové i formální.
OBSAH
Public Relations a Media Relations, Krizová komunikace
- Média - vliv hromadných sdělovacích prostředků, význam publicity
- Základní principy komunikace s novináři
- Tiskové zprávy a tiskové konference
- Jak pochopit novináře a jeho požadavky
- Jak přesvědčit novináře - příprava a průběh rozhovoru, autorizace a vaše práva
- Public relations - vztahy s veřejností
- Prezentační minimum - jak účinně argumentovat, jak volit slova, pozor na gesta a mimiku
- Krizová komunikace - co je krize, postup při krizové komunikaci, chyby v komunikaci
- Videotrénink
MEDIÁLNÍ TRÉNINK
- Interview - základní zásady
- Příprava podkladů, osobnost řečníka
- Image a styl pro vystoupení v médiích
- Práce s technikou - projev na mikrofon, snímání kamerou
- Jak překonat trému
- Nácvik reakcí na nečekané dotazy nebo otázky "na tělo"
- "NO COMMENT" neexistuje
- Krizová komunikace - jak ji zvládnout a být připraven na krizi
- Trénink vystoupení v médiích (TV nebo rozhlasové studio)
- Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek vystoupení, zpětná vazba
- Audio a videotrénink - opakovaná vystoupení
Trénink vedoucí k pochopení vlivu médií a nutnosti publicity, praktické rady při vystupování vůči médiím, nácvik rozhovoru s novinářem nanečisto, trénink komunikace v krizi. Videotrénink, zpětná vazba.
Lektoři
Jozef Ftorek, M.A. - PR a mediální specialista, VŠ pedagog s novinářskou praxí
PhDr. Jan Kubáček - politolog a mediální poradce
MgA. Hana Shánělová - rozhlasová moderátorka, mediální konzultantka, lektorka mediální komunikace a rétoriky
Štěpánka Duchková - mediální konzultantka, TV moderátorka
PhDr. Marie Retková - TV hlasatelka, moderátorka
Mgr. Petr Daňko - trenér a konzultant manažerských a komunikačních dovedností a rozvoje osobnosti s praxí tiskového mluvčího. Vyhlášen jako lektor nejlepšího semináře roku v bankovním sektoru
a další specialisté.
Využijte naše 25 leté zkušenosti s veřejným a mediálním vystupováním, množství pozitivních ohlasů absolventů kurzů, doporučující reference V.I.P absolventů individuálních tréninků,
rad a doporučení renomovaných odborníků.
Informace
AHA Public Relations Agency
tel. 241 442 070, 734 484 549
aha@agentura-aha.cz
www.agentura-aha.cz