Politický marketing, PR a strategie volební kampaně
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:603422003
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:PhDr. Alena Horáková
- ID akce:2086533
Popis kurzu na míru Politický marketing, PR a strategie volební kampaně
CÍL
Seminář má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (volební) kampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale také jak budovat dobré jméno a udržovat dobrou pověst, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.
URČENO
začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, členům volebního týmu, tiskovým mluvčím, politickým kandidátům, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům ad.
OBSAH
- Principy politického PR - zlatá pravidla, praxe, omezení, co rozhodně nedělat
- Politický a volební marketing - postup práce
- Tvorba informační kampaně a vhodné prezentace vč. komunikačního scénáře
- Organizace a management kampaně
- Oslovování a práce s voličem
- Media management a reputation management, budování vztahů s médii
- Spin doctoring a informační lobbing
- Osobní prezentace v praxi
- rétorika a neverbální komunikace lídra
- správná argumentace a úspěšné přesvědčování
- prevence a obrana proti slovní manipulaci - Krizová komunikace - možnost návazných tréninků agentury
METODY
Interaktivní výuka - komentovaný výklad a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace.
LEKTOR
Vystudoval politologii, působí jako politický a komunikační analytik a konzultant. Poradce politických představitelů a ministrů v ČR i zahraničí. Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminace a prevence manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací a institucí. Pedagogicky působí na několika vysokých školách a odborných institutech. Je autorem odborných knih (např. Slovníku politického managementu a volebního marketingu), studií a článků v médiích, je také odborným garantem MBA Public Relations.
FORMA
interaktivní 1-2 denní seminář
TERMÍN
dle dohody, na vyžádání, volitelně podle časových možností:
- otevřený 1-2 denní interaktivní seminář v dohodnutém termínu
- individuální konzultace a výukové bloky v délce 4-6 hodin dle dohody
(navazující kurzy po dohodě s absolventy základního semináře; témata podle potřeby z praxe účastníků, event. individuální konzultace)
MÍSTO KONÁNÍ
dle dohody
V případě zájmu Vám rádi blíže představíme program nebo jej přizpůsobíme Vašim potřebám a možnostem. Informujte se prosím v agentuře.