"Komunikace a spolupráce - jednání s nadřízenými, kolegy, zákazníky"

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Komunikační a prezentační dovednosti Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    2065838

Popis kurzu na míru "Komunikace a spolupráce - jednání s nadřízenými, kolegy, zákazníky"

"Komunikace a spolupráce - jednání s nadřízenými a kolegy"

Program pro všechny, kdo se chtějí zamyslet nad komunikací a spoluprací s druhými a chtějí najít inspirace pro zlepšení.

Rozsah je variabilní podle potřeb, může být použitý pro trénink od jednoho do více dnů, i pro individuální koučování. Obsah je sestaven především z následujících témat:

Různé komunikační situace s nadřízenými a jejich zvládání

  • Komunikace s nadřízenými – role „oběti nebo iniciátora“?
  • Řešení místo „problému“
  • Řešení vlastních potřeb a žádostí
  • Efektivní prezentace návrhů
  • Předávání a získávání informací
  • Konflikt priorit
  • Nadřízený jako "zákazník"

Různé komunikační situace s kolegy nebo zákazníky a jejich zvládání

  • Kolegové, zákazníci a jejich potřeby
  • Vyvážení empatie a odvahy
  • Řešení situací jako základ budoucí kooperace

Prevence a řešení konfliktů

  • Přínosy a nebezpečí konfliktů
  • 5 způsobů reakcí na problémové situace
  • Osobní preference – reakce na obtížné situace
  • Jak se nejlépe zachovat v případě obtížných a konfliktních situací?