Marketingová strategie jako klíč k úspěchu
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:2034239
Popis kurzu na míru Marketingová strategie jako klíč k úspěchu
Zaměření kurzu
Kurz je zaměřen na osvojení si schopností strategického náhledu na marketingovou činnost organizace, získání přehledu o možnostech analytických nástrojů strategického marketingu.
Komu je kurz určen
Určeno pro vedoucí marketingu, vedoucí obchodních oddělení, marketingové specialisty, obchodníky, majitele firem.
Zkrácený obsah
Cíle marketingové strategie firmy (zkušenosti z českých
a zahraničních společností)
- Provázanost strategie společnosti a marketingové a obchodní strategie
- Klíčové faktory fungování marketingu ve firmě
- Provázanost marketingového a obchodního plánu
- Marketing ve společnostech podle podnikatelského záměru
- Hlavní marketingové činnosti
- Marketing nebo PR
- Jak budovat trh aneb marketing jako klíč k získání nového trhu
- Marketingový mix
- Zásady efektivního marketingu
- Segmentace trhu
- Analýza trhu – jaké nástroje využívat (praktické příklady)
- SWOT analýzy, analýza portfolia, ABC………….
- Budování značky a její uvedení na trh (praktické příklady z českých a zahraničních firem)
- Řízení vztahů se zákazníky
- Budování účinné a efektivní reklamy
- Praktická cvičení
Místo konání
Neuron consulting, s.r.o., Kratochvílova 1
Metody a techniky
Kurz je tvořen z 60 % praktickým nácvikem a řešením modelových situací z oblastí analýzy trhu, budování značky, řízení vztahů se zákazníky v praxi z mezinárodních společností. Kurz vedou lektoři s praktickými zkušenostmi z mezinárodních společností. Kurz je zároveň sdílením zkušeností účastníků v oblasti obchodních dovedností.
Podklady k tréninku budou v tištěné podobě s prostorem pro poznámky účastníků, formát A4 kroužková vazba.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.