ZÁSADY A PRINCIP TVORBY OBCHODNÍ ARGUMENTACE
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:202222
Popis kurzu na míru ZÁSADY A PRINCIP TVORBY OBCHODNÍ ARGUMENTACE
Motto: "I ten nejsměšnější důvod ke koupi v mých očích, může pro jiného být tím rozhodujícím a hlavním."
Na základě čeho se lidé rozhodují ke koupi? Umí každý z pracovníků firmy vystihnout ve stručnosti co Vaše firma dělá a v čem by mohla být potencionálním zákazníkům užitečná? Jak je možné, že to co je pro jednoho zákazníka výhodou, pro druhého výhodou není? Čím vším se dá vyvážit cena?
Z obsahu semináře:
* Vysvětlení základních pojmů
* Pochopení principu argumentace
* Rozdíly mezi výhodou, užitkem a přínosem
* Jak podat co nejlépe prospěšnosti výrobku, služby
Účastníci se naučí a natrénují:
* Tvořit obchodní argumentaci
* Jak z prospěšností posílit reakce na námitky
* Způsob použití prospěšností v telefonickém rozhovoru
* Používat pohotově zásobu obchodních argumentů
Firma získá:
Ve svých pracovnících oporu při reprezentaci a zastupování firmy. Pracovníci budou schopni pohotově argumentovat v prospěšnostech, které zákazníka zajímají, které chce slyšet. Obchodníci budou moci rozlišit, co je pro zákazníka zajímavé a co už bere jako nucení.
Na základě čeho se lidé rozhodují ke koupi? Umí každý z pracovníků firmy vystihnout ve stručnosti co Vaše firma dělá a v čem by mohla být potencionálním zákazníkům užitečná? Jak je možné, že to co je pro jednoho zákazníka výhodou, pro druhého výhodou není? Čím vším se dá vyvážit cena?
Z obsahu semináře:
* Vysvětlení základních pojmů
* Pochopení principu argumentace
* Rozdíly mezi výhodou, užitkem a přínosem
* Jak podat co nejlépe prospěšnosti výrobku, služby
Účastníci se naučí a natrénují:
* Tvořit obchodní argumentaci
* Jak z prospěšností posílit reakce na námitky
* Způsob použití prospěšností v telefonickém rozhovoru
* Používat pohotově zásobu obchodních argumentů
Firma získá:
Ve svých pracovnících oporu při reprezentaci a zastupování firmy. Pracovníci budou schopni pohotově argumentovat v prospěšnostech, které zákazníka zajímají, které chce slyšet. Obchodníci budou moci rozlišit, co je pro zákazníka zajímavé a co už bere jako nucení.