Vymáhání pohledávek po telefonu
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:202221
Popis kurzu na míru Vymáhání pohledávek po telefonu
Motto: "Nenechte se druhými využívat, neposkytujte jim bezplatné půjčky, získejte to co vám náleží včas! "
Pohledávky můžeme vymáhat buď použitím síly, nebo s vědomím, že i neplatící zákazník je zákazník a že s většinou lidí se daleko efektivněji dohodneme, budeme-li dostatečně důslední a zásadoví.
Z obsahu semináře:
* Zvládání agresivních projevů klienta
* Stupňování - informace - důsledky
* Vyhrůžky
* Jak se nenechat odbýt
* Uvážení postupu
* Možnosti dohod
* Důslednost v postupování při jednání s neplatiči
Účastníci se naučí a natrénují:
* Správný postup při složitých telefonátech
* Zvýšení jistotu při jednání v nepříjemných situacích
* Vymáhat pohledávky po splatnosti
* Vytvoření osnovy - stupňování vymáhání
* Důslednost - pokud může zaplatit, budeme to právě nám
* Umět zvládat obtížné situace při jednání se zákazníkem
Firma získá:
Přístup a efektivnost vymáhání pohledávek je založena na postoji vymáhajícího pracovníka, na jeho komunikačních dovednostech a schopnostech odhadu jednotlivých zákazníků a na výběru vhodného postupu vlastního procesu vymáhání.
Pohledávky můžeme vymáhat buď použitím síly, nebo s vědomím, že i neplatící zákazník je zákazník a že s většinou lidí se daleko efektivněji dohodneme, budeme-li dostatečně důslední a zásadoví.
Z obsahu semináře:
* Zvládání agresivních projevů klienta
* Stupňování - informace - důsledky
* Vyhrůžky
* Jak se nenechat odbýt
* Uvážení postupu
* Možnosti dohod
* Důslednost v postupování při jednání s neplatiči
Účastníci se naučí a natrénují:
* Správný postup při složitých telefonátech
* Zvýšení jistotu při jednání v nepříjemných situacích
* Vymáhat pohledávky po splatnosti
* Vytvoření osnovy - stupňování vymáhání
* Důslednost - pokud může zaplatit, budeme to právě nám
* Umět zvládat obtížné situace při jednání se zákazníkem
Firma získá:
Přístup a efektivnost vymáhání pohledávek je založena na postoji vymáhajícího pracovníka, na jeho komunikačních dovednostech a schopnostech odhadu jednotlivých zákazníků a na výběru vhodného postupu vlastního procesu vymáhání.