Řešení konfliktů
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:202207
Popis kurzu na míru Řešení konfliktů
2 dny
Motto:
"Konflikty můžete řešit jak chcete - třeba i násilím. Lidé Vám to možná někdy odpustí, ale nikdy Vám to nezapomenou.?
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu. Možná kdybychom věděli více o základních rozdílech a nejčastějších chybách, kterých se snadno můžeme dopouštět v komunikaci s partnerem, bylo by vše jednodušší. Pokud dokážete pochopit odlišnosti v komunikaci, dokážete i výrazně zlepšit mezilidské vztahy a snáze řešit konflikty.
Účastníci se naučí a natrénují:
Naučíte se, že mnohem snazší než konflikty řešit, je jim předcházet a jak to udělat. Osvojíte si techniky řešení již vzniklých konfliktů tak, aby nebyly narušeny vztahy a bylo dosaženo oboustranně přijatelné dohody. Naučíte se zvládat emoce, což je dovednost, kterou oceníte v pracovním i v osobním životě.
Firma získá:
Snížení počtu konfliktů na jejichž konci je nenávratně narušený vztah a důvěra mezi spolupracovníky i obchodními partnery. Zvýšení počtu dohod a kvalitních vztahů na základě nadhledu při řešení konfliktů. Získáte osobnosti, u kterých je schopnost předejít, nebo zvládnout konflikt známkou jejich lidské úrovně a vyspělosti.
Motto:
"Konflikty můžete řešit jak chcete - třeba i násilím. Lidé Vám to možná někdy odpustí, ale nikdy Vám to nezapomenou.?
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu. Možná kdybychom věděli více o základních rozdílech a nejčastějších chybách, kterých se snadno můžeme dopouštět v komunikaci s partnerem, bylo by vše jednodušší. Pokud dokážete pochopit odlišnosti v komunikaci, dokážete i výrazně zlepšit mezilidské vztahy a snáze řešit konflikty.
Účastníci se naučí a natrénují:
Naučíte se, že mnohem snazší než konflikty řešit, je jim předcházet a jak to udělat. Osvojíte si techniky řešení již vzniklých konfliktů tak, aby nebyly narušeny vztahy a bylo dosaženo oboustranně přijatelné dohody. Naučíte se zvládat emoce, což je dovednost, kterou oceníte v pracovním i v osobním životě.
Firma získá:
Snížení počtu konfliktů na jejichž konci je nenávratně narušený vztah a důvěra mezi spolupracovníky i obchodními partnery. Zvýšení počtu dohod a kvalitních vztahů na základě nadhledu při řešení konfliktů. Získáte osobnosti, u kterých je schopnost předejít, nebo zvládnout konflikt známkou jejich lidské úrovně a vyspělosti.
