Servisní technik a zákazník

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    202200

Popis kurzu na míru Servisní technik a zákazník

1-2 dny

Motto:
"Nabídka dalších služeb firmy je také součástí servisu pro stávající zákazníky.?

Obchodní firmy věnují velké úsilí na vyhledávání nových zákazníků. Ne všechny si však plně uvědomují důležitost servisu a dalších služeb pro zákazníka. Přitom právě návštěva servisního technika je příležitostí pro nabídku dalších výrobků a služeb zákazníkovi. Znamená to tedy možnost zvýšit obrat firmy. Nejdůležitější ovšem zůstává spokojenost zákazníka. Právě na přístupu servisního technika a jeho vztahu k zákazníkovi závisí nejvíce, jestli se zákazník při potřebě dalšího výrobku či služby obrátí na Vaši nebo jinou firmu. Je tedy důležité servisní techniky dobře připravit. Tato investice se mnohokrát vrátí v opakovaném prodeji spokojenému zákazníkovi.

Účastníci se naučí a natrénují:
Osvojíte si dovednosti, které Vám pomohou zvládnout jednání se zákazníky v různých situacích při Vaší servisní práci. Budete umět navazovat vztahy se zákazníky. Stanete se tak poradcem zákazníka v otázkách produktů Vaší firmy.

Firma získá:
V podobě servisního technika získáte nejen pracovníka s osobním přístupem k zákazníkovi, ale také obchodníka, který má při servisní práci ideální příležitost zjistit důležité informace o dalších potřebách zákazníka. Tyto informace můžete využít k okamžité nabídce dalších produktů Vaší firmy, nebo se mohou stát podkladem pro práci obchodního oddělení. Získáte tak kvalitnější servisní služby v oblasti přístupu servisního technika k zákazníkovi a další příležitosti k uzavření obchodu a tím i ke zvýšení obratu firmy.