UX (User Experience): Uživatelský výzkum, Webdesign, Uživatelské testování
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:775854238
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Petra Pangrácová
- ID akce:1909552
Popis kurzu na míru UX (User Experience): Uživatelský výzkum, Webdesign, Uživatelské testování
Jak funguje školení na míru
- Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
- Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
- Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.
Témata, která můžeme zařadit do osnovy:
Úvod do UX
- Základy výzkumu – kdo jsou uživatelé a co chtějí
- „Špehovat“ návštěvníky webu – co dělají a kam klikají
- Vytvářet a testovat prototypy webu
- Postavit stabilní základy webu, aneb informační architekturu
- Testovat na blízko i na dálku
- Kdy a jak vám pomůže oční kamera
- Zlepšovat výkonnost webu pomocí A/B testování
Emoční design
- Využít emoce jako přesvědčovací nástroj
- Zaujmout a přitáhnout pozornost
- Pobavit a potěšit
- Stanovit strategii pro emoční design
- Zjistit, jaké emoce váš design vyvolává
Workshop UX designu
- Myslet na lidi, kteří budou vaše uživatelské rozhraní používat a neplýtvat jejich pozorností a chutí pracovat s vaším webem či programem.
- Jak postupovat od obchodních cílů k behaviorálním - plánujeme User Experience neboli uživatelský prožitek.
- Vedení iterativního kolaborativního workshopu metodou Design Studio.
Uživatelské testování - User Testing
- Jak zapojit uživatele do vývoje webu a ušetřit tak peníze.
- Co, kdy, jak a v jakém rozsahu testovat.
- Vymyslet scénář uživatelského testování.
- Zjistit, kdo jsou vaši uživatelé a kde je sehnat.
- Připravit záznamovou a přenosovou techniku.
- Komunikovat s uživatelem a zadávat testovací úkoly.
- Vyzkoušíte se testování v testovací laboratoři.
- Vyhodnotit výsledky testování.
Uživatelský výzkum
- Jak se uživatelský výzkum liší od marketingového.
- Kdy zvolit kvalitativní a kdy kvantitativní metody.
- Jak dát uživatelům tvář pomocí person.
- Mapovat jednotlivé fáze zákaznické cesty pomocí customer journey maps.
- Jak správně pozorovat, jak naslouchat a jak se ptát.
Jak redesignem webu nenaštvat uživatele
- Jak měřit user experience.
- Jak zapojit uživatele do redesignu. Uživatelé musí být nedílnou součástí vašeho týmu!
- Co si vzít z uživatelského výzkumu.
- Principy designu pro opakované využití - jak nesebrat stálým uživatelům jejich "cestičky" na vašem webu.
- Jak redesign neodpálit najednou jako bombu.
Více informací o školeních na míru na stránkách Dobrého webu
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.