Sociální sítě - Facebook, Twitter a další
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:775854238
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Petra Pangrácová
- ID akce:1909533
Popis kurzu na míru Sociální sítě - Facebook, Twitter a další
Jak funguje školení na míru
- Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
- Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
- Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.
Témata, která můžeme zařadit do osnovy:
- Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
- Jak vypadá český i světový Facebook
- Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
- Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů
- Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat
- Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálním
- Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly
- Jak komunikovat (ale také jak nekomunikovat) na Facebooku
- Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
- Řešit krizové situace
Twitter:
- Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
- Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
- Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
- Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
- Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
- Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.
Digitální PR
- Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
- Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
- Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
- Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
- Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
- Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
- Jakou roli v digitálním PR hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama
Více informací o školeních na míru na stránkách Dobrého webu
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.