Dodavatelsko-odběratelské vztahy
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Finanční kurzy Kurzy na míru Účetní a daňové kurzy Počítačové a IT kurzy -
Kurz na míru
- ID akce:1880279
Popis kurzu na míru Dodavatelsko-odběratelské vztahy
Průřezové školení zaměřené zejména na často se opakující činnosti nejen v oblasti účtování odběratelů a dodavatelů s vazbou i na Materiálové hospodářství a Odbyt.
Kromě běžných uživatelských informací budete seznámeni také s logikou nastavení systému. Školení je tak vhodné nejen pro začátečníky, ale také pro zkušené uživatele, kteří chtějí vědět více o tom, co se děje „na pozadí“.
Cena: 16 000,-Kč bez DPH
Délka: 2 dny
Nejbližší možný termín: TBA
Detail
Základní nastavení pro finanční účetnictví
- Definice významu organizačních jednotek odrážejících strukturu podniku
- Fiskální rok a účetní období, údržba účetních období pro různé typy účtů
- Měny a směnné kurzy
Účty odběratelů a dodavatelů
- Definice struktury účtů, návaznost odběratelských a dodavatelských účtů na hlavní knihu
- Vztah mezi odběratelskými a dodavatelskými účty
Správa dokladů
- Typy dokumentu a jejich vliv na zakládání dokladů
- Účtovací klíč a jeho vliv na zakládání dokladů, význam statusu účetního klíče a účtu
Účtování dokladů FI
- Rozdíly v účtování v enjoy a klasické transakci (FB60, FB70 versus FB01 apod.)
- Účtování s referencí apod., praktické rady
Řízení zadání a účtování
- Definice implicitních a uživatelských hodnot, pravidla pro změnu dokladu, analýza změn
- DPH – druhy a souvislosti s účtováním
- Definice platebních podmínek a srážek – základní, definice splátek
- Způsoby storna dokladu
- Vyrovnání otevřených položek, proces vyrovnání, vyrovnání účtů, účtování s vyrovnáním
- Příjem a odeslání plateb, účtování částečné a zbytkové platby, zpracování kurzových rozdílů, vliv toleranční skupiny na účtování
Integrace FI s logistikou – SD a MM
- Koncept integrace modulů a jejich organizačních jednotek
- Tok dokladů – proces vzniků účetních dokladů na základě operace v logistice
- Logistická likvidace faktur a případné možnost integrace workflow
Funkcionalita nové hlavní knihy
- Koncept nové hlavní knihy
- Základní nastavení nové hlavní knihy
- Ukázka zaúčtování s rozčleněním dokumentu na CO objekty, popis řešení pro konsolidaci apod.
Ukázka vedoucí a vedlejší knihy