Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1714367
Popis kurzu na míru Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty
Zaměření: účastník kurzu "Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty" získá přehled o požadavcích na nápravu vad a realizaci nápravných opatření v kontextu s požadavky normy IATF 16949:2016 a ISO 9001:2015, zkušenosti v metodách analýzy problému, přehled o postupech pro analýzu příčiny vad, znalosti pro stanovení nápravných opatření a preventivních opatření. Seminář je zaměřený na podrobný výklad požadavků a metodiky 8D a je zaměřen na praktické cvičení na pochopení metodiky 8D.
Cílová skupina: manažeři kvality, technici kvality, interním auditoři a ostatním zájemci o znalost 8 krokového postup realizace nápravných opatření.
Obsah kurzu:
- Metodika 8 kroků k nápravě
- Definice základních termínů metodiky G–8D Report.
- Principy analýzy vad / problémů:
- 5x proč, Ishikawa – diagram rybí kosti, POKA-YOKE
- Brainstorming - Stanovení nápravných / preventivních opatření
- Ověření účinnosti nápravných / preventivních opatření
- Zpracování a předkládání zprávy 8D
- Workshop – praktické řešení problému
Po absolvování kurzu účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.
Nabídku kurz "na míru" Vám připravíme ZDARMA. Vaše dotazy zasílejte prosím na info@systemy-jakosti.cz