Návrhy a vyhodnocování marketingových kampaní
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1535182
Popis kurzu na míru Návrhy a vyhodnocování marketingových kampaní
Na tomto kurzu se naučíte, jak navrhovat a vyhodnocovat marketingové kampaně s několika faktory a jak z těchto kampaní vytěžit co nejvíce informací.
Přínos pro účastníka
Po absolvování tohoto školení by účastník měl umět:
- určit vhodné velikosti vzorku pro testování
- navrhovat kampaně tak, aby při minimálních nákladech poskytly maximum informací
- identifikovat problémy spojené s analýzou experimentálních designů
- test více možných faktorů v dané kampani
- aplikovat statistiké postupy při realizaci přímého marketingu
Obsah kurzu
Efektivní designování kampaní
- praktické a technické definice účinnosti
Testování významnosti jednoho faktoru
- testování hypotéz
- terminologie statistického navrhování experimentu
- síla a velikost vzorku
- rovnováha
Testování několika faktorů
- dva nebo více faktorů
- ortogonalita
- blokování
Více cílových skupin
- faktoriální design
- ortogonální pole
- optimální design a výkonnost
- rozšiřování a přizpůsobování návrhů