SAS Social Media Analytics Portal
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1422208
Popis kurzu na míru SAS Social Media Analytics Portal
V tomto kurzu se účastníci naučí používat SAS Social Media Analytics Portal. Dále bude probíráno jak rozpoznat pozitivní, negativní a neutrální mínění v mediálních prostředcích a změny mínění v čase. Kurz se také zabývá problematikou nalezení klíčovách hráčů určujících mínění a jejich vlivu. Kurz je určen především marketingovým analytikům, kteří chtějí provádět průzkum trhu a porozumět svým zákazníkům.
Přínos pro účastníka
Účastníci se naučí využívat znalosti získané z online konverzací probíhajícími napříč odbornými i uživatelskými webovými stránkami.
Obsah kurzu
Úvod
- obsah kurzu
- úvod do sociálních médií
Sledování mínění (sentiment tracking)
- pochopení pojmu "mínění" (sentiment)
- co je tématem/znakem mínění?
- jaké jsou hlavní oblasti témat?
Online analýza médií
- přehled médií
- porovnání mediálních zdrojů
- identifikace hashtags (tagovaných slov nebo frází se symbolem #)
Identifikace klíčových hráčů ovlivňujících mínění
Sledování změn mínění v čase
- porovnávání časových období
- zkoumání informací v reálném čase