„Stačí se jen zeptat“ - Kaizen jako metoda využití kreativní energie pracovníků

Provider contact information available upon registration

The provider of this course does not have a commercial presentation at EduCity.
Provider contact information available upon registration. Or use the enquiry form.
  • Custom course

  • Event ID:
    1387634

Popis kurzu na míru „Stačí se jen zeptat“ - Kaizen jako metoda využití kreativní energie pracovníků

                                                                                                         

Seminář

Téma:   „Stačí se jen zeptat“

 Kaizen jako metoda využití kreativní energie pracovníků.

Cíl:  Seznámit se s metodou Kaizen, pochopit její význam a odlišnosti od tradičních metod zlepšování. Naučit se, jak úspěšně dosáhnout co největšího podílu aktivních pracovníků a jak nejlépe využít jejich kreativní energii pro naplňování firemních cílů.

Jednotlivá probíraná témata:

-          Kaizen jako jeden z principů Štíhlé výroby – podíváme se na důvody vzniku a význam tohoto principu

-          Zavádění systému neustálého zlepšování – ukážeme si postup, jak lze úspěšně zavést systém neustálého zlepšování a jaká jsou úskalí tohoto zavádění

-          Řízení a hodnocení procesu neustálého zlepšování – naučíme se posuzovat návrhy na zlepšení, podíváme se na vazbu na „klasické“ zlepšovací návrhy

-          Individuální a týmové zlepšování – prodiskutujeme, jak nejlépe nastavit proces Kaizen, seznámíme se s rozdíly individuálního a týmového zlepšování

-          Podávání námětů na zlepšení – ukážeme si na příkladech, jak probíhá školení a vlastní nácvik podávání námětů na zlepšení

-          Vizualizace výsledků – společně posoudíme druhy a význam vizualizace

-          Motivace v systému Kaizen – posoudíme vhodnost a účinnost finanční motivace, seznámíme se s příklady nefinanční motivace

-          Výsledky realizace drobných zlepšení a jejich vazba na firemní strategii -  vysvětlíme si vliv realizace Kaizen námětů na naplňování cílů v oblasti firemní strategie

Cílová skupina: Střední a TOP management, vedoucí výrob a údržby, systémoví a ostatní specialisté zabývající se implementací principů Štíhlé výroby a procesu neustálého zlepšování

Rozsah semináře: 1 den (6 hodin výuky)