NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:132397
Popis kurzu na míru NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
- Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM
- Vliv firemní kultury na zákazníka
- Vnitřní a vnější komunikační politika jsou spojené nádoby a ovlivňují zákazníka
- Procesy poznávání a ovlivňování zákazníka
- Využití psychologických nástrojů při jednání a vyjednávání
- Překonávání odporu zákazníka
- Public relations není jen práce s masmédii
- Systém práce s lidmi v první lini kontaktu se zákazníkem
Zásady:
- Dominantním rysem všech programů je jejich flexibilnost a zaměřenost na získání praktických poznatků a dovedností, jež
podmiňují úspěšnost jednotlivce i firmy (organizace). To je umožněno konstrukcí programů, jež odráží
1) Zahraniční poznatky a zkušenosti
- Až 85% veškerých hospodářských ztrát jde na úkor špatných mezilidských vztahů,
- Tvorba úspěšných strategických záměrů se neobejde bez "ošetření" lidského faktoru - personálu, zákazníka a sociálního "okolí" firmy (organizace),
- Lidský faktor je integrující činitel vnitro i mimopodnikových aktivit;
2) Příčiny, stav a trendy managementu v ČR;
3) Nejnovější výsledky psychologie, sociologie andragogiky a procesního managementu, jež jsou tvůrčím způsobem aplikovány do oblasti managementu firmy (organizace).
- Programy lze využít jako celek, nebo libovolně sestavovat a měnit dle aktuální potřeby, nebo zcela nově koncipovat.
- Celé školení probíhá interaktivně a jeho součástí je trénink příslušných dovedností.
- Trénink příslušných dovedností může být zařazen:
a) samostatně,
b) průběžně v jednotlivých programových blocích,
c) na závěr každého programového bloku. - Programy mohou být realizovány koučováním.
- Cena dohodou.