Verní zákazníci : Ako ich získať a udržať
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:00421 903 439 644
- E-mail:
- ID akce:1309360
Popis kurzu na míru Verní zákazníci : Ako ich získať a udržať
-
Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu
-
Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť
-
Základné služby a zákaznické služby
-
Okamžiky pravdy
-
Ako suvisí udržanie zamestnancov s udržaním zákazníkov
-
Stratégia udržania verných zákazníkov
Kľúčová myšlienka:
Získávať nových zákazníkov a strácať doterajších – to nedáva zmysel.
Lepšia stratégia:
Dívať sa na vlastnú firmu očami zákazníkov a krok za krokom posilňovať ich vernosť.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.