Competent Manager - neučte se o managementu, učte se management !

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    123738

Popis kurzu na míru Competent Manager - neučte se o managementu, učte se management !

Manažeři a lídři ve většině firem prošli individuálním odborným a někdy i manažerským vzděláním, velice zřídka ale disponují sdílenými znalostmi a dovednostmi, které by jim umožnily efektivně spolupracovat na řešení firemních problémů. Program Kompetentní manažer byl proto vytvořen s cílem poskytnout manažerům a lídrům sdílený rejstřík manažerských dovedností, které pokrývají všechny klíčové úlohy řízení firem a lidí, a současně nabídnout jednoznačná kriteria pro identifikaci situací, kdy tyto dovednosti efektivně použít.
Program Kompetentní manažer je proto vhodný jak pro rozvoj manažerů, kteří s manažerským vzděláváním teprve začínají, tak pro zkušené a vzdělané účastníky, kteří potřebují sjednotit manažerskou terminologii a používané přístupy.
Program Kompetentní manažer může být veden buď jako tréninkový cyklus s využitím modelových situací nebo jako řada workshopů zaměřených na řešení konkrétních problémů ve firmě.

Program Kompetentní manažer obsahuje tyto moduly :

  • 1/ Vedení firmy - Komplexní pohled na firmu, určení strategie, taktiky a metodiky jejího rozvoje a základní nástroje pro řešení problémů a využívání potenciálu na celofiremní úrovni. Úvod do metodiky Management by Competencies?
  • 2/ Strategie a marketing - Firma z pohledu myšlenkových zdrojů. Určování a propagování užitku, který firma přináší sobě a svému okolí. Definice myšlenek, na kterých je založeno podnikání, jejich rozvedení k zaměstnancům a zákazníkům a jejich vývoj v čase.
  • 3/ Komunikace a spolupráce - Firma z pohledu toků informací a vztahů mezi lidmi. Efektivní šíření a sdílení informací a vytváření podmínek pro vznik synergie působení jednotlivých lidí.
  • 4/ Procesy a projekty - Firma z pohledu dějů, které v ní probíhají. Efektivní definice, monitorování a řízení těchto dějů. Zajištění nezbytných předpokladů pro jejich efektivní běh.
  • 5/ Konflikty a vyjednávání - Poznávání a využívání konfliktů pro rozvoj firmy. Konflikt jako nástroj firemní dynamiky. Vyjednávání: způsob zvládání konfliktů a metoda zajišťování vnějších zdrojů.
  • 6/ Finanční řízení - Firma z pohledu finančních zdrojů. Sledování toků finančně měřitelných hodnot. Způsoby přidělování peněz, monitorování jejich toků uvnitř i vně firmy a hodnocení ekonomických výsledků podnikání
  • 7/ Vedení a motivace - Firma z pohledu lidských zdrojů. Strategie, taktika a metody rozvoje lidských zdrojů a standardní nástroje péče o ně.