JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM V OBDOBÍ SUPERKONKURENCE
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:122054
Popis kurzu na míru JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM V OBDOBÍ SUPERKONKURENCE
Dvoudenní tréninkový program pro pracovníky jednající s klienty:
přepážkářky, likvidátory
Cíl:
* seznámit účastníky semináře se soudobým pojetím marketingového přístupu k zákazníkovi
* posílit starostlivý postoj k zákazníkovi
* posílit dovednosti jednání s klientem
Obsah:
* marketingový přístup ke klientovi; one to one marketing
* uspokojení a potěšení zákazníka - jedna ze tří základních marketingových hodnot
* pravidla praktického marketingu; pozitivní marketingový postoj ke ztěžujícím si zákazníkům
* partnerství se zákazníkem - vztahový marketing; vytváření sítě vztahů - networking, základní pravidla networkingu
* integrovaná marketingová komunikace firmy, komunikace se zákazníky
* jak jednat s různými typy zákazníků
* image firmy a její vliv na zákazníky; image zástupce firmy
Metody:
výklad, diskuse, výměna zkušeností, rozbor příkladů z praxe, osobnostní dotazník, práce v týmech, přehrávání modelových situací - jednání s různými typy zákazníků, rozbor videozáznamu, poskytnutí zpětné vazby, koučování, práce s textem v pracovním sešitě, trénink efektivní řeči těla
přepážkářky, likvidátory
Cíl:
* seznámit účastníky semináře se soudobým pojetím marketingového přístupu k zákazníkovi
* posílit starostlivý postoj k zákazníkovi
* posílit dovednosti jednání s klientem
Obsah:
* marketingový přístup ke klientovi; one to one marketing
* uspokojení a potěšení zákazníka - jedna ze tří základních marketingových hodnot
* pravidla praktického marketingu; pozitivní marketingový postoj ke ztěžujícím si zákazníkům
* partnerství se zákazníkem - vztahový marketing; vytváření sítě vztahů - networking, základní pravidla networkingu
* integrovaná marketingová komunikace firmy, komunikace se zákazníky
* jak jednat s různými typy zákazníků
* image firmy a její vliv na zákazníky; image zástupce firmy
Metody:
výklad, diskuse, výměna zkušeností, rozbor příkladů z praxe, osobnostní dotazník, práce v týmech, přehrávání modelových situací - jednání s různými typy zákazníků, rozbor videozáznamu, poskytnutí zpětné vazby, koučování, práce s textem v pracovním sešitě, trénink efektivní řeči těla