Obchod, právo v obchodu a vztah k zákazníkovi

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    121630

Popis kurzu na míru Obchod, právo v obchodu a vztah k zákazníkovi

Určeno pro:
samostatné podnikatele, manažery obchodně podnikatelské činnosti, pracovníky v obchodně - právních odděleních podniků, vedoucí pracovníky ve středních a vyšších řídících funkcích ve firmách a podnicích

Charakteristika a cíl:
Těžiště učebního programu představuje podrobnější zaměření na soukromoprávní disciplíny, které jsou doplněny nezbytnými informacemi z okruhu právní úpravy civilního procesu. Jako funkční doplněk výuky se jeví výklad vybraných veřejnoprávních oborů s důrazem na výklad těch otázek, které mají s podnikatelskými aktivitami přímou souvislost. Studijní blok právních disciplin je tématicky zaměřen tak, aby studujícím poskytl základní a ucelený sumář právních znalostí prakticky využitelný při činnostech v podnikatelské sféře, nebo při činnostech v nichž jsou základní právní znalosti vztahující se k ekonomice a podnikání, podmínkou kvalitního výkonu práce.

Nabízíme:
* kumulovaná fakta předávaná informativně a nástrojově
* znalosti pro konkurenceschopnost podniků, společností a firem
* znalosti, které je možno bezodkladně využít
* program studia, který je připraven tak, aby účastník studia dostal vysoké penzum nejaktuálnějších informací momentálně známých a zároveň se dozvěděl jak s ním nakládat ve firmě
* informace nad běžný legislativní rámec
* výklad obsahující současné publikované i nepublikované informace
* získání zkušeností nutných pro manažerské rozhodování

Program studia:
1. Obchodně ekonomické a právní disciplíny
1.1. Podniková ekonomika
1.2. Základy financí, finanční matematika
1.3. Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing, mezinárodní finance a finanční instituce, vstup do EU
1.4. Řízení jakosti a certifikace
1.5. Daňová politika a daňové exekuce, účetnictví, konkurs
1.6. Úvod do studia práv. Základní pojmy a principy teorie práva.
1.7. Obchodní právo
1.8. Vybrané otázky z pracovního práva a z práva sociálního zabezpečení
1.9. Právní disciplíny zabývající se otázkami duševního vlastnictví
1.10. Základy správního a finančního práva
1.11. Sociální program pro zaměstnance. Novinky, změny
1.12. Evropské bezpečnostní předpisy ve srovnání s předpisy České Republiky
2. Discipliny podnikání a vztah k zákazníkovi
2.1. Denní praxe podnikatele
2.2. Management a marketing
2.3. Reklama a propagace
2.4. Internet a podnikání
2.5. Obchodní jednání a etika podnikání, rozhodující procesy obchodníka
2.6. Etika vrcholového managera
2.7. Budování vztahu k veřejnosti a zákazníkovi

Typ akce:
manažerské studium

Termín:
dle zájmu - individuální domluva