ZÁKLADNÍ BLOK ZNALOSTÍ PRO MANAŽERY PRODEJEN
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:121627
Popis kurzu na míru ZÁKLADNÍ BLOK ZNALOSTÍ PRO MANAŽERY PRODEJEN
Cíl:
práce na prodejně znamená práci s lidmi. Manažeři poznají, jak pozitivní přístup k zákazníkovi a k zaměstnancům výrazně ovlivňuje nákupní atmosféru na prodejně. Účastníci semináře se naučí analyzovat silné a slabé stránky prodejny a zavádět systém postupu vedoucích ke zlepšení. Seznámí se komerčními aktivitami, které vedou k rozvoji obchodní činnosti se zaměřením na merchandising. Absolventi budou umět optimalizovat vnitřní chod prodejny, řídit její nákladovost a zvládnou základy administrativy provozovny.
Určeno pro:
manažery prodejen a jejich asistenty, pracovníky, kteří se připravují na funkci manažera prodejny, pro majitele prodejen.
Provedení:
2 dvoudenní nebo 4 jednodenní semináře ve formě přednášky s řešením - případových situací a s přípravnými úkoly. Vhodný je měsíční odstup od jednotlivých bloků.
Obsah kursu:
1. Úloha managera
2. Přístup k zákazníkovi
3. Metodologie vedení
4. Komerční aktivity
5. Merchandising
6. Plánování a produktivita práce
7. Cenová politika
8. Inventarizace, základy administrativy
Termíny:
individuální domluva
práce na prodejně znamená práci s lidmi. Manažeři poznají, jak pozitivní přístup k zákazníkovi a k zaměstnancům výrazně ovlivňuje nákupní atmosféru na prodejně. Účastníci semináře se naučí analyzovat silné a slabé stránky prodejny a zavádět systém postupu vedoucích ke zlepšení. Seznámí se komerčními aktivitami, které vedou k rozvoji obchodní činnosti se zaměřením na merchandising. Absolventi budou umět optimalizovat vnitřní chod prodejny, řídit její nákladovost a zvládnou základy administrativy provozovny.
Určeno pro:
manažery prodejen a jejich asistenty, pracovníky, kteří se připravují na funkci manažera prodejny, pro majitele prodejen.
Provedení:
2 dvoudenní nebo 4 jednodenní semináře ve formě přednášky s řešením - případových situací a s přípravnými úkoly. Vhodný je měsíční odstup od jednotlivých bloků.
Obsah kursu:
1. Úloha managera
2. Přístup k zákazníkovi
3. Metodologie vedení
4. Komerční aktivity
5. Merchandising
6. Plánování a produktivita práce
7. Cenová politika
8. Inventarizace, základy administrativy
Termíny:
individuální domluva