OSOBNÍ JEDNÁNÍ S KLIENTY
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:121620
Popis kurzu na míru OSOBNÍ JEDNÁNÍ S KLIENTY
Cíl
je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi rychle výsledky v podobě dlouhodobé spolupráce s klientem.Absolventi si uvědomí, jak i zdánlivé maličkosti mohou ovlivnit průběh jednání, naučí se vhodně reagovat na kritické momenty. Budou si umět vytvořit mantinely pro vyjednávání, naučí se používat taktiku mlčení a vhodně ji využít ve svůj prospěch.
Určeno pro:
podnikatele, manažery, poradce, agenty , pracovníky prodejních, nákupních, ale i reklamačních oddělení, obchodníky, prodejní reprezentanty.
Provedení:
2 denní kurs / po sedmi hodinách/ přednáškového charakteru s tréninkem vysvětlovaných technik, modelovými situacemi a testy.
Obsah kursu:
1. První dojem
2. Komunikační dovednosti
3. Typologie klienta
4. Prezentace služby a výrobku
5. Nátlakové taktiky
6. Taktika vyjednávání
7. Asertivita
8. Jednání s problémovými klienty
Termíny:
individuální domluva
je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi rychle výsledky v podobě dlouhodobé spolupráce s klientem.Absolventi si uvědomí, jak i zdánlivé maličkosti mohou ovlivnit průběh jednání, naučí se vhodně reagovat na kritické momenty. Budou si umět vytvořit mantinely pro vyjednávání, naučí se používat taktiku mlčení a vhodně ji využít ve svůj prospěch.
Určeno pro:
podnikatele, manažery, poradce, agenty , pracovníky prodejních, nákupních, ale i reklamačních oddělení, obchodníky, prodejní reprezentanty.
Provedení:
2 denní kurs / po sedmi hodinách/ přednáškového charakteru s tréninkem vysvětlovaných technik, modelovými situacemi a testy.
Obsah kursu:
1. První dojem
2. Komunikační dovednosti
3. Typologie klienta
4. Prezentace služby a výrobku
5. Nátlakové taktiky
6. Taktika vyjednávání
7. Asertivita
8. Jednání s problémovými klienty
Termíny:
individuální domluva