OSOBNÍ JEDNÁNÍ S KLIENTY

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    121620

Popis kurzu na míru OSOBNÍ JEDNÁNÍ S KLIENTY

Cíl
je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi rychle výsledky v podobě dlouhodobé spolupráce s klientem.Absolventi si uvědomí, jak i zdánlivé maličkosti mohou ovlivnit průběh jednání, naučí se vhodně reagovat na kritické momenty. Budou si umět vytvořit mantinely pro vyjednávání, naučí se používat taktiku mlčení a vhodně ji využít ve svůj prospěch.

Určeno pro:
podnikatele, manažery, poradce, agenty , pracovníky prodejních, nákupních, ale i reklamačních oddělení, obchodníky, prodejní reprezentanty.

Provedení:
2 denní kurs / po sedmi hodinách/ přednáškového charakteru s tréninkem vysvětlovaných technik, modelovými situacemi a testy.

Obsah kursu:
1. První dojem
2. Komunikační dovednosti
3. Typologie klienta
4. Prezentace služby a výrobku
5. Nátlakové taktiky
6. Taktika vyjednávání
7. Asertivita
8. Jednání s problémovými klienty

Termíny:
individuální domluva