Dovednosti manažera první linie
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:121581
Popis kurzu na míru Dovednosti manažera první linie
Charakteristika:
Kurz je zaměřen na zlepšení sociálně psychologických, komunikačních a řídících dovedností mistrů. Je složen ze čtyř modulů, které lze přizpůsobit podle aktuálních potřeb zadavatele.
Určeno pro:
manažery první linie - mistry
Co se naučíte:
* identifikovat svůj styl vedení
* rozvíjet komunikační schopnosti a dovednosti
* správně aplikovat principy týmové práce
* poznávat a využívat týmové role
* řídit komunikaci v týmu
Témata:
* Organizace a lidé - faktory úspěchu organizace, řízení v organizaci, manažerské funkce, vedení lidí, styly vedení
* Sociálně psychologické dovednosti - typologie osobnosti, principy komunikace, asertivita jako komunikační styl, "hodnocení" druhých lidí
* Týmová práce - význam týmové práce, pracovní skupina - tým, role v týmu, charakteristiky dobrého týmu
* Personální práce liniových manažerů - personální řízení v organizaci - význam, úkoly, nositelé, personální práce vedoucích pracovníků, vybrané personální činnosti, personální rozhovory
Metody výuky:
- výklad a moderovaná diskuse
- praktický nácvik modelových situací
- řešení případových studií
Rozsah kurzu:
3 výukové dny
Kurz je zaměřen na zlepšení sociálně psychologických, komunikačních a řídících dovedností mistrů. Je složen ze čtyř modulů, které lze přizpůsobit podle aktuálních potřeb zadavatele.
Určeno pro:
manažery první linie - mistry
Co se naučíte:
* identifikovat svůj styl vedení
* rozvíjet komunikační schopnosti a dovednosti
* správně aplikovat principy týmové práce
* poznávat a využívat týmové role
* řídit komunikaci v týmu
Témata:
* Organizace a lidé - faktory úspěchu organizace, řízení v organizaci, manažerské funkce, vedení lidí, styly vedení
* Sociálně psychologické dovednosti - typologie osobnosti, principy komunikace, asertivita jako komunikační styl, "hodnocení" druhých lidí
* Týmová práce - význam týmové práce, pracovní skupina - tým, role v týmu, charakteristiky dobrého týmu
* Personální práce liniových manažerů - personální řízení v organizaci - význam, úkoly, nositelé, personální práce vedoucích pracovníků, vybrané personální činnosti, personální rozhovory
Metody výuky:
- výklad a moderovaná diskuse
- praktický nácvik modelových situací
- řešení případových studií
Rozsah kurzu:
3 výukové dny