KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Personalistika a osobnostní rozvoj Kurzy na míru Obchodní dovednosti Komunikační a prezentační dovednosti Manažerské kurzy -
Kurz na míru
- ID akce:1196365
Popis kurzu na míru KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
Anotace
Komunikace je základním prostředkem spolupráce a dosahování cílů. Program se zaměřuje na osobní komunikaci, zejména v pracovních vztazích. Účastníci si osvojí komunikační techniky, získají sebejistotu v kontaktu s lidmi a dokáží svou komunikaci vědomě ovlivňovat. Zdokonalí rovněž své jednání v problematických situacích.
Cíle programu
- Porozumět pojmu účinná komunikace
- Akceptovat komunikaci jako prostředek usnadňující spolupráci
- Osvojit si používání zásad efektivní komunikace v praxi
- Naučit se rozeznávat různé komunikační typy lidí a volit vhodný způsob jednání
- Zvládnout komunikační techniky pro aktivní řízení rozhovoru
- Posílit sebejistotu v komunikaci s lidmi
Další zajímavé kurzy naleznete zde
Obsah programu
- Komunikace – usnadňuje spolupráci a cestu k dohodě
- Obsahová a vztahová rovina komunikace
- Jak komunikace probíhá a kdy je účinná
- Předpoklady účinné komunikace (aktivní naslouchání, pozitivní myšlení …)
- Vnímání a posuzování druhých
- první dojem a chyby při posuzování druhých lidí
- Druhy interpersonální komunikace (verbální, neverbální a komunikace činy)
- Komunikační typologie a volba vhodného komunikačního stylu
- Aktivní řízení dialogu
- obratné navázání a ukončení kontaktu
- věcná složka komunikace – jasnost, srozumitelnost
- efektivní promluva
- otázky
- Problematické momenty v komunikaci – bariéry a negace, zvládání emocí …
- Aktivní, pasivní, agresivní a asertivní styl komunikace
- Nejčastější komunikační chyby a jejich prevence
- Řešení obvyklých komunikačních situací v pracovních vztazích
Metody
- interaktivní výklad
- trénink, vč. videotréninku a hraní rolí
- praktická cvičení a případové studie
- hry, ilustrující účinnou a neúčinnou komunikaci
Klíčová slova
komunikace, komunikační, typologie, dialog, asertivní, asertivita, naslouchání, verbální, neverbální, sebejistota