VÝZKUM TRHU
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1106467
Popis kurzu na míru VÝZKUM TRHU
CÍLE MODULU:
Ukážeme si možnosti, úskalí a omezení výzkumu trhu. Zjistíte, že pomocí výzkumu lze modelovat nákupní chování spotřebitelů, odhadnout vývoj spotřeby, případně nálady veřejnosti. Zaměříme se také na způsob zadávání výzkumu a prezentaci jeho výsledků s cílem, aby Vám vynaložené úsilí a finanční prostředky přinesly maximální užitek.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ co se skrývá za výzkumem trhu
§ slovníček pojmů
§ druhy výzkumů a jejich výhody a omezení
§ otázky
§ segmentace trhu
§ proces výzkumu trhu
§ časový harmonogram
§ omnibus
§ diskusní skupiny
§ Mystery Shopping
§ výzkum trhu a uvedení nového produkt
§ výzkum trhu a reklama
§ zadáváme výzkum trhu
§ analýzy a prezentace dat
§ nejčastější problémy
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: výzkum trhu, druhy výzkumů, segmentace, omnibus, mystery shopping, nový produkt, reklama