ZÁKLADY MARKETINGU
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1106461
Popis kurzu na míru ZÁKLADY MARKETINGU
CÍLE MODULU:
Osvojíte si základy marketingu, lépe se zorientujete v běžném marketingovém prostředí na současném trhu a dokážete tyto poznatky aplikovat.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ koncepce a východiska marketingu
§ marketingový komplex (správný produkt, vhodné místo, odpovídající cena, správná podpora, účinné načasování)
§ analýza spotřebních trhů a kupního chování
§ poznávání konkurence
§ cenové strategie
§ strategie podpory – reklama, podpora prodeje, osobní prodej, publicita
ROZSAH MODULU: 1 den
Klíčová slova: marketing, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, publicita, marketingový komplex, spotřební trhy, kupní chování, konkurence, cenová strategie