JAK SPRÁVNĚ OBSLOUŽIT ZÁKAZNÍKA
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1106456
Popis kurzu na míru JAK SPRÁVNĚ OBSLOUŽIT ZÁKAZNÍKA
CÍLE MODULU:
Získáte nejnovější poznatky z oblasti osobní komunikace se zákazníkem na prodejně. Pomocí taktiky a diplomacie v jednání se naučíte řešit konfliktní a problematické situace v jednání se zákazníkem a zvládnete postup profesionálního vedení obchodního rozhovoru a vytvá-ření profesionálního image.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ týmová spolupráce na prodejně příprava, loajalita pracovníka, vytváření pozitivního firemního image
§ jak vnímá zákazník kvalitu prodeje
§ jednání s obtížnými zákazníky
§ nácvik zodpovídání námitek, pozitivní myšlení
§ vyřizování reklamací a stížností, diplomacie, prevence a zvládání konfliktů
§ taktika v jednání se zákazníkem, jak identifikovat hlavní potřeby a požadavky zákazníka, jak si zákazníka udržet
§ jak dosáhnout toho, aby zákazník byl nadšen kvalitou prodeje
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: obsluha, prodejna, komunikace, týmová spolupráce, loajalita, firemní image, kvalita prodeje, reklamace, stížnosti, námitky