TYPY ZÁKAZNÍKŮ A JAK NA NĚ REAGOVAT
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1106455
Popis kurzu na míru TYPY ZÁKAZNÍKŮ A JAK NA NĚ REAGOVAT
CÍLE MODULU:
Naučíte se lépe odhadovat své obchodní partnery podle vnějších tělesných znaků a jejich neverbálního projevu. Dokážete zvolit optimální strategii jednání s konkrétními typy zákazníků a lépe porozumět povahovým vlastnostem lidí.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ možnosti typologie, vybrané poznatky a jejich aplikace
§ základní vnější typologické znaky zákazníka
§ praktický nácvik rozeznávání jednotlivých typů
§ principy a styly úspěšné komunikace
§ trénink funkčního jednání s jednotlivými typy
§ řeč těla – diagnostika neverbálních signálů v obchodním jednání
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: typy zákazníků, vnější tělesné znaky, neverbální signály, řeč těla, typologické znaky, funkční jednání, komunikace, povahové vlastnosti