PÉČE O ZÁKAZNÍKA
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1106454
Popis kurzu na míru PÉČE O ZÁKAZNÍKA
CÍLE MODULU:
Lépe pochopíte potřeby svých zákazníků a naučíte se jim poskytovat dostatečnou prodejní a poprodejní péči.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ analýza a identifikace potřeb zákazníka
§ standardy péče o zákazníka a jeho respektování
§ spokojenost zákazníka
§ péče o klíčové zákazníky
§ typologie zákazníka
§ motivace zákazníků
§ péče o zákazníky v konkurenčním prostředí
§ prodejní a poprodejní péče a servis
§ účinná komunikace s obchodními partnery
§ strategie a taktika v obchodním jednání
ROZSAH MODULU: 2 dny
Klíčová slova: zákazník, potřeby, prodejní a poprodejní péče, spokojenost, klíčový zákazník, typologie, konkurence, strategie, taktika